Ik ben al heel lang op zoek naar de juiste drums voor mijn eigen pop/rock projectje.
Het liefst zou ik een echte drummer opnemen want dat is het enige geluid wat ik zoek, en hoewel ik wel een drummer heb, heb ik geen goede opnameruimte, of de juiste mics... Ik zoek dus samples (liefste met meerdere mic opnamen)
Ik heb al geprobeerd;
Wizoo platinum acoustic drums (leuk maar net niet)
Groove agent (bah)
Diverse recycle songs van Wizoo.com (paar goede tracks gevonden, beetje dun)
Demotjes Drumkit from hell (is het niet)
Naturalstudio.co.uk dums, Yellow Tools Drums...
Nou kwam ik net Naked Drums tegen (http://www.multiloops.com/) , en dat klinkt wel vet.
Heel erg veel drumloops, verschillende mic posities, kick, snare, hat etc. apart, en losse hits...
Ik ben alleen bang dat ik straks weeer niet de juiste grooves ertussen heb zitten en dan ben ik weer 100 of 200 euro armer.. Veder kan je em alleen bestellen via hun site...geloof ik, en dat is dus U.S.
Weet iemand een soortgelijke sample cd, bij bestservice.de misschien ?
Iemand ervaring met sample cd's kopen in de US ?
Gebruikt iemand deze sample cd's (naked drums), en bevalt het ?
Alle alternatieven zijn welkom!
ps. Check ook even de pro-tools demo zip's van naked drums. Deze zips zitten vol met leuke loops en voorbeelden van de cd. Alles is 24 bit wav en gratis...
Het liefst zou ik een echte drummer opnemen want dat is het enige geluid wat ik zoek, en hoewel ik wel een drummer heb, heb ik geen goede opnameruimte, of de juiste mics... Ik zoek dus samples (liefste met meerdere mic opnamen)
Ik heb al geprobeerd;
Wizoo platinum acoustic drums (leuk maar net niet)
Groove agent (bah)
Diverse recycle songs van Wizoo.com (paar goede tracks gevonden, beetje dun)
Demotjes Drumkit from hell (is het niet)
Naturalstudio.co.uk dums, Yellow Tools Drums...
Nou kwam ik net Naked Drums tegen (http://www.multiloops.com/) , en dat klinkt wel vet.
Heel erg veel drumloops, verschillende mic posities, kick, snare, hat etc. apart, en losse hits...
Ik ben alleen bang dat ik straks weeer niet de juiste grooves ertussen heb zitten en dan ben ik weer 100 of 200 euro armer.. Veder kan je em alleen bestellen via hun site...geloof ik, en dat is dus U.S.
Weet iemand een soortgelijke sample cd, bij bestservice.de misschien ?
Iemand ervaring met sample cd's kopen in de US ?
Gebruikt iemand deze sample cd's (naked drums), en bevalt het ?
Alle alternatieven zijn welkom!
ps. Check ook even de pro-tools demo zip's van naked drums. Deze zips zitten vol met leuke loops en voorbeelden van de cd. Alles is 24 bit wav en gratis...

)