Sommige luitjes kopen ook zomaar wat!

Origineel geplaatst door hermax
Dat antwoord van die kerel 'mc' was wel lekker!

Heb daar idd flink om gelachen. Helaas is Dale Earnheart wat lullig doodgegaan, maar daar zal deze MC bij zijn posting niet bij hebben stilgestaan.

Idd wel grappig hoe die gast naar een handboek voor een Moog vraagt. Maar! na het paar keer bespelen van zon Voyager, twijfel ik toch ook sterk om voor eentje door te sparen! En ik heb ook nog geen enkele synth. Ik zelfs geen guitar spelen, laat staan keyboards..
Hij ziet er vet uit, hij klinkt vet en ziet eruit alsof ie 150 jaar meekan.. :{

Het komt voor dat bepaalde synth guru's dit soort grappen uithalen... Doen zich voor als een totale nitwit en kijken wat voor onzin de wat mindere goden hen dan toewerpen, om dan langzaam aan (in een week of twee) zogenaamd te leren om dan de meest moeilijke vragen te stellen. Maakt het internet wat leuker voor die jongens. En je kunt iedere identiteit aannemen op het net, toch? Ooit vermoedde ik dat M.P. het brein achter een practical joke was, namelijk Cikira aka Amanda Pehlke, totdat ik inderdaad begreep dat M.P. werkelijk in haar netten was verstrikt geraakt. Is het trouwens nog ooit wat geworden, met haar CD?

Wout

(Ik heb de naam van mijn connectie in initialen geplaatst)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ooit vermoedde ik dat M.P. het brein achter een practical joke was, namelijk Cikira aka Amanda Pehlke, totdat ik inderdaad begreep dat M.P. werkelijk in haar netten was verstrikt geraakt. Is het trouwens nog ooit wat geworden, met haar CD?

Wout

(Ik heb de naam van mijn connectie in initialen geplaatst)

Bestaat die Cikira nu wel of niet? Blijf het een beetje vaag vinden, ook al is er een interview van het synthforum aan te pas geweest... :D

R

Ze bestaat inderdaad. M.P. is met haar getrouwd geweest en zit daardoor nog steeds in de problemen, financiëel dan. :( Naar mijn weten is ze nog nooit doorgebroken met een CDtje of iets anders. Ik twijfel ook nog steeds of het een vrouw is, die ooit 'pool dancer' is geweest of dat we hier te maken hebben met een transsexueel, die ook eens 'pool dancer' was. M.P. houdt zich op de vlakte, maar ik zou bij zijn ex-vriendin kunnen informeren, al wordt dit forum dan wel van 'Storie' niveau :)

Wout-de-roddelaar...

Maar Cikira bestaat dus echt...

Of toch niet?

Bericht door een moderator:
Heren, laten we het beschaafd houden. Eerdere threads in dit kader liepen ook al uit de hand.
Het betreft hier geen synths zonder gevoel, het gaat over mensen...

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar Cikira bestaat dus echt...

Of toch niet?

Misschien dat B.M. er meer over kan vertellen.

Attachments

• 8a_relaxing.jpg
    8a_relaxing.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 80
Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Heren, laten we het beschaafd houden. Eerdere threads in dit kader liepen ook al uit de hand.
Het betreft hier geen synths zonder gevoel, het gaat over mensen...

Je hebt totaal gelijk, want de betreffende connectie (links) is er behoorlijk door geschaad...
Het internet is en blijft op dit gebied levensgevaarlijk!

Wout

PS ik vermoedde B.M. ook in het eerder geschetste complot.
Verder denk ik er over om maar een SAGE synthesizer te kopen, want die heeft A.P. op zeker niet :D

Back