Ducktoy geluidje

Blinx

Totally addicted to bass
Ik ben wel benieuwd naar dat geluidje van ducktoy. Is dat nou een geluidje gegenereerd door een synth? Of is het gewoon een sampletje. Want ik vind het wel heel realistisch klinken.

Of hebben ze gewoon met een aantal piepspeeltjes daar in de studio gezeten?8o)

Maar ja hoe ze het ook gemaakt hebben ik kan niet begrijpen dat je zoiets verzint als je nuchter bent......

heheheh nou gewoon een telefoon reclame nadoen, das toch niet zo moeilijk??? :P

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe dat geluidje gemaakt is! iemand info?

ik wil wel maar

ik wil wel maar

Waarover gaat het hier eigenlijk ? Ducktoy, is dat een nieuwe hit in Nederland of zo?

Is het ergens te beluisteren, een fragmentje of zo?

ducktoy is een euhmm...interessant nummer...volgens mij gewoon met een mic zo'n ding opgenomen...makkelijk zat

Re: Ducktoy geluidje

Origineel geplaatst door Blinx
Ik ben wel benieuwd naar dat geluidje van ducktoy. Is dat nou een geluidje gegenereerd door een synth? Of is het gewoon een sampletje. Want ik vind het wel heel realistisch klinken.

Of hebben ze gewoon met een aantal piepspeeltjes daar in de studio gezeten?8o)

Maar ja hoe ze het ook gemaakt hebben ik kan niet begrijpen dat je zoiets verzint als je nuchter bent......

ik begrijp niet dat gezonde mensen(lees mensen met opleiding, geletterd dan wel op een of andere manier geschoold) dit soort muziek kan waarderen. goed als je jong bent en je zit op de basisschool en dit leuk vindt ok. maar wanneer ik naar tmf of zit te kijken en vanessa21(ik neem aan dat 21 haar leeftijd is) tmf sms't en verteld dat ze dit een geweldig nummer is, dan denk ik dat er idd meer geld naar onderwijs moet...:geslaagd:

ik denk dat t gewoon gesampled is van een echt knijp-speeltje. Ik heb zelf ook eens een dergelijk speeltje gesampled (ehhh 2 jaar voor dat nummer!) en gebruikt, gewoon rustig losse hits samplen waarom moeilijk doen.....

zeker ernstig maar ja, dit is toch wat iedereen wil horen. toch?

vinden 'hun' zal je bedoelen! :bekdicht:

ik kan wel begrijpen dat mensen op feestelijke gelegenheden
dit nummer wel lachen vinden.

Het nummer is nog best om aan te horen als je genoeg verdovende middelen hebt genuttigd. Maar de clip....

Dat ze daar schaarsgeklede dames laten rondhuppelen vind ik natuurlijk prima. Maar op de een of andere manier zijn ze spontaan niet aantrekkelijk meer wanneer ze met een infantiele smile op hun bakkes in zo'n eend staan te knijpen. Ik weet niet precies wat dat is...

aaaah, dit is weer zo'n laag topic, :slotje:

Ik ben 27 en heb spuit ook nog pus, 2e jeugd denk ik...

Maaruh, zoiets zou ik niet eens durven maken...
Ach ja, ze hebben wel een hit! Moet ik nog voor elkaar zien te krijgen met mijn hoofd op TV...:)

heheh het nummer zuigt idd, niet echt interresant maar als dat geluidje met een synth is gemaakt vindt ik DAT wel ok...

Maar het nummer zuigt das waar...

ik vind het geweldig! maar waar gaat dit allemaal over? heb nl al 3 jaar geen TV meer en mijn radio is ook al geen 2 jaar aangeweest

Back