Ducktoy geluidje

Origineel geplaatst door STicKX
heheh het nummer zuigt idd, niet echt interresant maar als dat geluidje met een synth is gemaakt vindt ik DAT wel ok...

Maar het nummer zuigt das waar...

nou het is echt wel een sampeltje van een rubber eendje

Nou...uh... ik vindt het best een goed nummer. Ennuh probeer anders zelf eens zo behendig zo'n eendje te bespelen voor de mic! :P

Maar ff ontopic... Wrom zouden ze dat in hemelsnaam op een synth gaan namaken als je met een sampler, mic en eendje 10 keer sneller klaar bent en uiteindelijk toch ook een realistischer geluid krijgt?? Het gaat natuurlijk wel om 'makkelijk' geld verdienen ;)

Tuurlijk komt dit uit een sampler, al zou dit geluid uit een synth komen, dan zou ik em toch maar ff openschroeven want dan zit er waarschijnlijk ergens een nestje. Of je moet een synth met samples hebben: een PRO-e uitgebreid met Animalfarm-soundchip :W .

kom kom heren niet zo dringen om dit nr af te zeiken, ik vind dit niet eens slecht, het is alleen VEEL te blij

whahaah een nest in een synth! *D

Jah jullie hebben gelijk, ik had alleen zo graag dat het met een synth gemaakt was. Had een stoere patch geweest!

je kunt altijd nog t "alarma"geluidje maken da's wel een synth

heb ik zelfs perfect nagebouwd op de mc-307 ;)

of het komt uit zo'n my first sony cassette recorder met meerdere dierengeluiden...

Ik denk wel dat als het uit een sampler komt dat het niet een sampeltje is maar meerdere.

Origineel geplaatst door olafmol
ik vind het geweldig! maar waar gaat dit allemaal over? heb nl al 3 jaar geen TV meer en mijn radio is ook al geen 2 jaar aangeweest
Zit met hetzelfde 'probleem' maar ik vermoed dat het hier gaat om een song met dezelfde eigenschappen als de Kwakhak van Michael's Beatbox (1999). Niet mijn ding dus, en ik zie dat ik alvast niet alleen ben

tot kwaks,

Ik vind dat nummer uitermate origineel. Bovendien staat dit nummer in de top 40, op best veel cd's en word het ook nog wel eens op de radio/tv gedraaid. Met andere woorden, die gozer is gewoon binnen. Hoe suf iedereen het ook mag vinden...

Ik denk zelf dat het gewoon een zelf gemaakte sample is van zo'n rubber eendje. Maar waar ze misschien met de pitch hebben zitten klooien om het idee te (k)wekken dat het "echt" een melodie is.

Ik dacht dat we na de beruchte gini thread niet echt lager konden zakken......
What next? Hoe maak ik mijn venga-boys sound?

Origineel geplaatst door Special K
Ik vind dat nummer uitermate origineel. Bovendien staat dit nummer in de top 40, op best veel cd's en word het ook nog wel eens op de radio/tv gedraaid. Met andere woorden, die gozer is gewoon binnen. Hoe suf iedereen het ook mag vinden...

Ik denk zelf dat het gewoon een zelf gemaakte sample is van zo'n rubber eendje. Maar waar ze misschien met de pitch hebben zitten klooien om het idee te (k)wekken dat het "echt" een melodie is.

nou binnen. de singel markt is helemaal ingestord ik geloof als je 5000 singels verkoopt dat je al heel goed bent en dan hebben we het over de top acts. goed hij zal wel wat royalties krijgen van radio en tv. maar binnen... nee waarschijnlijk kan hij er wel van leven als hij nog meer uitbrengt..

trouwens ik durf te wedden dat de producers van dat nummer. gewoon een sampletje van een of andere (fx)sample cd afgehaald. ik ben ook wel een badeendjes op sample cd's tegengekomen..

Origineel geplaatst door Blinx
Ik denk wel dat als het uit een sampler komt dat het niet een sampeltje is maar meerdere.

Origineel geplaatst door Special K

DOHW.... stel je nou eens voor... je hebt een sampler met minstens 16 MB...een rubberducky en een mic. Tuurlijk ga je dan meerdere samps maken waarbij je de ducky op verschillende manieren martelt...dat klinkt realistischer dan zelf gaan kutten met pitch oid. Vervolgens sequence je raak tot je een 'kewl' resultaat hebt.

kwak!

Origineel geplaatst door EDP

trouwens ik durf te wedden dat de producers van dat nummer. gewoon een sampletje van een of andere (fx)sample cd afgehaald. ik ben ook wel een badeendjes op sample cd's tegengekomen..

Wrom nou een sample CD gaan aanschaffen als je voor 2 euro zo'n eendje koopt die je na z'n werk ook nog mee in bad kan nemen ;)
Je had zo'n 5 jaar terug een hit 'Balloon'... Denk dat precies op dezelfde manier is gegaan...

Dat nummer is minder saai,:confused: =( :stupid :Z :erm: :bekdicht: :gaap: :frons: :fuckoff: :kont: :[> (duidelijk? :P) en zekers veels te kut voor de top 40.. maarjah.. wie luisteren naar de top 40.... saaie mensen :P

HAMPENBERG -> SCHWAMPENBERG

massale suckzooi :(

Back