hi luitjes,
ik zal waarschijnlijk over een tijdje, +/- een half jaartje, een nieuwe synth gaan kopen. ben er alleen nog niet over uit welke..
na deze zin gelezen te hebben niet meteen allemaal boos worden en gaan lopen schelden, vloeken en verwijzen naar de zoek functie want die heb ik al gebruikt. je kunt deze pagina nu dus nog dichtgooien en je ergernissen omzetten in creativiteit.
any way ik ben dus op zoek naar een tweedehands synth die ik vooral zal gaan gebruiken voor pads,
(denk aan soundscapes en lange evolueerende achtergrondgeluiden) effect geluiden en andere rare experimenten.
leadsounds zijn voor mij niet zo heel erg belangrijk, achtergrond melodien weer wel...
waar de synth aan moet voldoen:
genoeg knoppen! (de reden dat ik mijn micromodular verkocht heb)
standalone werkend (ik heb echt geen zin in pc editors)
keys zijn geen vereiste, mag ook een module zijn
liefst multitimbraal
hardware dus laat absynth maar zitten
rond de 500 a 650 euro (max)
ik zat zelf te denken aan een waldorf microwave xt of miscchien een ensoniq fizmo (heeft alleen niet zo veel knoppen).
wat voor suggesties hebben julie nog voor me?
thnx voor jullie geduld en moeite,
greetz,
chielos
ik zal waarschijnlijk over een tijdje, +/- een half jaartje, een nieuwe synth gaan kopen. ben er alleen nog niet over uit welke..
na deze zin gelezen te hebben niet meteen allemaal boos worden en gaan lopen schelden, vloeken en verwijzen naar de zoek functie want die heb ik al gebruikt. je kunt deze pagina nu dus nog dichtgooien en je ergernissen omzetten in creativiteit.
any way ik ben dus op zoek naar een tweedehands synth die ik vooral zal gaan gebruiken voor pads,
(denk aan soundscapes en lange evolueerende achtergrondgeluiden) effect geluiden en andere rare experimenten.
leadsounds zijn voor mij niet zo heel erg belangrijk, achtergrond melodien weer wel...
waar de synth aan moet voldoen:
genoeg knoppen! (de reden dat ik mijn micromodular verkocht heb)
standalone werkend (ik heb echt geen zin in pc editors)
keys zijn geen vereiste, mag ook een module zijn
liefst multitimbraal
hardware dus laat absynth maar zitten
rond de 500 a 650 euro (max)
ik zat zelf te denken aan een waldorf microwave xt of miscchien een ensoniq fizmo (heeft alleen niet zo veel knoppen).
wat voor suggesties hebben julie nog voor me?
thnx voor jullie geduld en moeite,
greetz,
chielos