JohnnyBusca
rocket scientist
Analogue Systems en Doepfer hebben beide een modulair systeem zoals je bij MusicHouse kunt zien.
Als ik de prijslijsten zie dan kan ik het volgende eruit opmaken. Bij Analogue Systems kun je een "Doepfer PSU power supply board" kopen waarmee je 6 Doepfer modules kunt gebruiken in je Analogue Systems systeem (de bus en de voeding).
Nu vroeg ik me af of het ook andersom kan? Dus met een Doepfer bus als host gebruiken Analogue Systems modules.
Ik wil namelijk nieuwe modules kopen. (Quantizer en Sequencer van Doepfer en wellicht wat LFO modules of een VCO van Analogue Systems.) Ik heb ook een nieuwe bus nodig omdat de mijne vol is.
Wat is het verstandigst?
Kan iemand me helpen? Zo niet dan ga ik naar MusicHouse om het te vragen.
Als ik de prijslijsten zie dan kan ik het volgende eruit opmaken. Bij Analogue Systems kun je een "Doepfer PSU power supply board" kopen waarmee je 6 Doepfer modules kunt gebruiken in je Analogue Systems systeem (de bus en de voeding).
Nu vroeg ik me af of het ook andersom kan? Dus met een Doepfer bus als host gebruiken Analogue Systems modules.
Ik wil namelijk nieuwe modules kopen. (Quantizer en Sequencer van Doepfer en wellicht wat LFO modules of een VCO van Analogue Systems.) Ik heb ook een nieuwe bus nodig omdat de mijne vol is.
Wat is het verstandigst?
- Een Doepfer bus kopen en uitsluitend Doepfer modules. Dit is het goedkoopst en waarschijnlijk koop ik toch geen 8 AS modules.
- Een AS bus kopen, met die Doepfer PSU power supply. Daarmee kan ik 6 doepfer modules hosten en ik kan altijd AS modules gebruiken. Dit is wel een beetje duurder waarschijnlijk.
Kan iemand me helpen? Zo niet dan ga ik naar MusicHouse om het te vragen.

)