JP80x0 geen opvolger? En de SH201 dan?![]()
Je bedoelt die synth die nog massaler gedumpt wordt dan de JP8080?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JP80x0 geen opvolger? En de SH201 dan?![]()

Er staat er maar liefst 1 op marktplaats. Persoonlijk vindt ik al dat gebash van roland VA's maar onzin. De sh201 is ontzettend makkelijk te bedienen, wat toch zeker een meerwaarde heeft. Aan het geluid kan wel wat verbeterd worden, maar met creatief mixen en externe effecten kom je ook al een heel eind.Je bedoelt die synth die nog massaler gedumpt wordt dan de JP8080?
Je bedoelt die synth die nog massaler gedumpt wordt dan de JP8080?![]()

Maar waar baseert die meneer het op dat ze veel geld waard worden? Echt bijzonder zijn ze niet qua klank en specs toch?
Dat vind ik dus ook van de 909 808 en 303

ik heb jaren geleden een nieuwe jp8080 gekocht.
ruim een jaar later verkocht en, jawel, vorige week van diezelfde gast teruggekocht!
ik vind m'n 8080 ook best wel goed,
maar o-wat is dat vervelend dat de vorige parameter
instelling niet te lezen valt zoals op m'n VirusC !!!
't Is mss copyright, maar dat geswitch met de scope knob
belet me om er veel zelf mee te maken!
Kan iemand A.U.B. de topicnaam veranderen in "[Roland] Jp8080 voor meer dan 1000 euro!"
Ik erger me dood aan de duizenden hoofdletters en die jeukende grammaticale fout.

Met zo'n dwangmatig karakter kan je snel doorschieten in een dwangneurose Koekebakker. Daar moet je wel een beetje voor waken...![]()

I know, maar sommige zaken mogen best gecorrigeerd worden.
Is er dan totaal geen fatsoenlijk basis onderwijs meer te bespeuren bij
de jeugd? (ik wordt oud... 29) Zelfs Jamba staat al in de DvD ... bij wijze van spreken.
Meh, ik ga wel weer aan de slag op mijn blofeld.![]()
![]()
![]()

ik stoor me ook aan spellings- en grammaticafouten en aan te dure jp8080's.
zo. maar dat zei ik ca. 20 posts hierboven al.