[dnb] unit zero - absentminded (clip)

Ik vind m echt heel erg bruut klinken. dnb is normaal niet echt mijn ding, maar dit is gewoon vet :)

waarmee gemaakt trouwens ?

ik mag aannemen dat dit een gedeelte van het volledige nummer is? (vanwege het vreemde begin en eind, en de bijtitel "Clip")

Toen het nummer begon dacht ik dat er een computerspelletje begon...Later werd dit goed gemaakt, wel een coole track.

Eén ding over de bass. Je hebt er een soort loopje inzitten waar je op gegeven moment een variatie in maakt, maar daarbij verzuipt de bas, omdat deze gewoon te laag is voor deze bepaalde ondefinieerbare noot. (luister bij 0:36) Zoek een beter bassgeluid, of wijzig hier de melodie van de bassline.

Verder leuk om te horen.

bedankt voor de reacties.

dit is overigens gemaakt met reason 2.5 en nog wat nagemasterd in wavelab.
over die bas: raar, bij mij zit ie er wel op, die lage noot. ik ga het ook eens luisteren over mijn referentie-sony-mini-hifi-set-speakers ;) misschien dat het probleem ook is dat ik weet wat het zou moeten zijn en het daarom wél hoor.

en ja, het is inderdaad een gedeelte van het nummer.

jah, klinkt best cool!
't melodietje vind ik een beetje lief, maar da's een kwestie van smaak..

de bass is hier ook nog niet helemaal lekker, effe naar kijken nog!

ps. heb ik jouw toevallig niet weleens ergens gezien/gesproken in Delluf?

klinkt lekker hysterisch ja :), daarom is dnb zo lekker.

ong. op 1:10 wordt de bass de hoofd melodie terwijl het eigenlijk een achtergrond melodietje hoort te zijn, misschien dat je daar nog iets in zou kunnen veranderen..

Back