Demo 01 vinnik echt wel een goeie track!!!
Terwijl ik luisterde, vond ik die pad op de achtergrond echt relaxt. De sound die je gebruikt voor de melodie vind ik er niet echt bij passen. Die beat die er in komt, klinkt het echt goed! Misschien in het begin, voordat die beat erin komt, ook zo'n gitaartje ingooien (heel kort)
Een advies: Datzelfde gitaartje die gelijk begint met de beat, kan je ook 1 of 2 maatjes voordat de beat begint toepassen. Zo krijg je een mooie aankondiging.
Als ik zo luister naar deze track, dan verwacht ik eigenlijk heel iets anders. Zoiets als het nummer van Candy Dulfer - Lily Was Here. In dat nummer, hoor je een saxofoon en een gitaar tegen elkaar spelen. Zoiets zo ik dus ook hier verwachten, maar dat kan natuurlijk een kwestie van smaak zijn.
Wat ik wel jammer vind is dat je 'm niet afgemaakt hebt! Da's echt zonde, want dit is echt een goeie (chille) track!
African Ambience is ook een lekkere chille plaat. In het begin kan ik me er niet heel echt in vinden, maar halverwege vind ik 'm wel lekker vinden. Soms heb je van die tracks die je eerst een paar keer moet horen.
Je variatie en keuze in geluiden vind ik wel appart. Maar dat kan jou 'eigen geluid' zijn. Best goed hoor!
Wat ik wel vreemd vind is het tot nu weinig aantal reacties, want je muziek vind ik goed klinken, zeker demo 01! Ik zou die echt afmaken en opnieuw posten! Ik hou wel van chille muziek!
Succes verder!