synthmann
Ouwe rot
Het lijkt mij erg gaaf om met nog 2 of 3 personen in maastricht (of omstreken) een synthgroep te vormen. Focus op het schrijven van eigen nummers met de ambitie die ook live te kunnen brengen. Eventuele incidentele cover moet kunnen. Waarom een groep? Je kunt sneller nummers schrijven zonder meteen te hoeven sequencen, meer handen maken licht werk en meer verschillende ideeen en het is gewoon leuk met meer synthousiasten zoiets te ondernemen!
muziekstijl: kraftwerk, Jarre, Electro, Progressive, Der Dritte Raum. alles in die richting. Van een incidentele spacey door effecten verdraaide electrische gastgitarist moet wel sprake kunnen zijn. Moeten we niet per definitie vies van zijn zeg maar. Drummer met electronische kit ook welkom.
Wie heeft hier tijd en zin in, zelf ben ik momenteel 27 jaar oud (zou leuk zijn als het geen geriatrische band wordt) en heb een Alesis Andromeda als klankbron. oh ja, en tijd in het weekend en een doordeweekse avond kiezen moet ook lukken.
Wie o Wie???!!!
muziekstijl: kraftwerk, Jarre, Electro, Progressive, Der Dritte Raum. alles in die richting. Van een incidentele spacey door effecten verdraaide electrische gastgitarist moet wel sprake kunnen zijn. Moeten we niet per definitie vies van zijn zeg maar. Drummer met electronische kit ook welkom.
Wie heeft hier tijd en zin in, zelf ben ik momenteel 27 jaar oud (zou leuk zijn als het geen geriatrische band wordt) en heb een Alesis Andromeda als klankbron. oh ja, en tijd in het weekend en een doordeweekse avond kiezen moet ook lukken.
Wie o Wie???!!!

(zeg nou zelf, tina turner in korte rokjes op podium?????)