Wie wil in synthband in Maastricht meedoen??

synthmann

Ouwe rot
Het lijkt mij erg gaaf om met nog 2 of 3 personen in maastricht (of omstreken) een synthgroep te vormen. Focus op het schrijven van eigen nummers met de ambitie die ook live te kunnen brengen. Eventuele incidentele cover moet kunnen. Waarom een groep? Je kunt sneller nummers schrijven zonder meteen te hoeven sequencen, meer handen maken licht werk en meer verschillende ideeen en het is gewoon leuk met meer synthousiasten zoiets te ondernemen!

muziekstijl: kraftwerk, Jarre, Electro, Progressive, Der Dritte Raum. alles in die richting. Van een incidentele spacey door effecten verdraaide electrische gastgitarist moet wel sprake kunnen zijn. Moeten we niet per definitie vies van zijn zeg maar. Drummer met electronische kit ook welkom.

Wie heeft hier tijd en zin in, zelf ben ik momenteel 27 jaar oud (zou leuk zijn als het geen geriatrische band wordt) en heb een Alesis Andromeda als klankbron. oh ja, en tijd in het weekend en een doordeweekse avond kiezen moet ook lukken.

Wie o Wie???!!!

het is een heel leuk idee
ben zelf waarschijlijk te oud voor dit, behoor helaas met m'n 42 tot de geriatrische populatie van dit forum.
dessalniettemin, mocht ik een steentje bij kunnen dragen (bezit o.a.ook een A6) dan laat maar eens een persoonlijk mailtje achter
groet, sunny:kimono:

42 is nog niet geriatrisch, 50+ wel:D (zeg nou zelf, tina turner in korte rokjes op podium?????)

inmiddels PB contact en de draad blijft open en schoon als verzamelplaats voor eventuele meerdere reacties, er moeten meer synthousiasten in maastricht zijn!

RE

RE

Wat is je drive en doelen?

Re: RE

Re: RE

Origineel geplaatst door liquid
Wat is je drive en doelen?

zie mijn eerste post:

in eerste instantie eigen repertoire opbouwen, bij voldoende kwalitatief materiaal proberen op te treden, lokaal beginnen. geen gefrustreerde focus op commercieel succes, blijft een (serieuze) hobby.

Hey Synthman,

wat een geweldig idee!
Ik ben gek op electronische muziek (en maak het ook) maar ben eigenlijk gitarist.
Ik zou graag een combi doen van gitaar/toetsen. Is daar nog ruimte voor?

in Utrecht is een vriend van me ook bezig met het opzetten van een soortgelijk iets...hij noemt het "een laptop-band" maar wat ie bedoeld is meer een electronische/synth-band....dus niet de standaard bezetting van bas, gitaar, drums, , keyboards, zang maar iedereen met electronische muk, maar wel in de vorm van een band, met voor elk lid een bepaalde "part" per nummer ... denk kraftwerk live idd...... dus als er mensen geinteresseerd zijn in de omgeving van utrecht dan pb me maar ff kan ik het doorsturen..... tis wel redelijk serieus bedoeld, met live optredens en evt releases enzo...die gast gaat al heel wat jaartjes en releases mee ;)

off topic..

Olafmol, waarom heb jij Mr Behringer in je Avatar? :confused: ...
Ik dacht tot voor kort dat jij dat was op die foto als Die-Hard-Behringer fan! :D

Origineel geplaatst door ikke
off topic..

Olafmol, waarom heb jij Mr Behringer in je Avatar? :confused: ...
Ik dacht tot voor kort dat jij dat was op die foto als Die-Hard-Behringer fan! :D

ben soms beetje recalcitrant

Back