Origineel geplaatst door Anna Ik had laatst trouwens mijn ogen eens goed op het tv scherm gericht en zag dat Linkin Park ook een Triton gebruikt! en die hebben wel super frituurvette sounds!
Origineel geplaatst door Steven V Tja echt gellimiteerd vind ik hem niet hoor; er zit zelfs een sampler in (zal wel niet echt mega-uitgebreid zijn maar het is er toch)...
Wel spijtig dat er geen 76 toetsenversie is. 66 is ook nog wel te doen, zolang het er maar geen 25 zijn
Origineel geplaatst door Anna Ik had laatst trouwens mijn ogen eens goed op het tv scherm gericht en zag dat Linkin Park ook een Triton gebruikt! en die hebben wel super frituurvette sounds!
Uhm, ja, maarruh, Linkin Park: gitaar, drums, bas, zang, rap, scratcher en heeeeeeel af en toe: Triton Studio ProX. Ik denk dat je de sound voor het allergrootste deel op het conto van gitaar-bas-scratcher moet schrijven.
Maar: als je een nieuwe (niet tweedehands) synth wilt en een veelzijdige qua klank (ook piano's e.d.), dan kom je waarschijnlijk uit bij een Yamaha Motif (of Motif ES), Roland Fantom-X of Korg Triton (Le of Extreme). Qua mogelijkheden ontlopen die elkaar zo goed als niets. Het verschil zit vooral in de klank en om daarbij te kiezen is er maar één optie: zelf gaan uitproberen bij de dichtstbijzijnde synthboer!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.