Korg Triton softsynth?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
Met een verschil dat Windows k*tsoftware is en die VSTi van Korg niet.

Hoezo? kutsoftware?
Draai jij nog windows 98 dan..

voor de grap is kijken wat kazaa vind onder "triton VSTi"
Dat leek mij ook wel interessant (vooral omdat ik een harde Triton heb :)

Mijn indruk totnutoe; 1 april is vroeg dit jaar. Wat heeft Korg aan een Triton VSTi?
Een Triton zonder tipscherm of sequencer is enkel een bakje geluiden; een soort Sampletank; nul-komma-nul meerwaarde. Ik zou me een Triton-TI (met USB en PC editor) kunnen voorstellen, of een Triton Legacy met Controller; maar ja, Triton software + een controller, dan zit je dus eigenlijk alweer bij de oorspronkelijke triton....

Attachments

• kazaa_triton_vsti.jpg
    kazaa_triton_vsti.jpg
    80,3 KB · Bekeken: 96
Origineel geplaatst door eelco
Een Triton zonder tipscherm of sequencer is enkel een bakje geluiden; een soort Sampletank; nul-komma-nul meerwaarde.

ik ben het hier niet mee eens, ga naar www.karmalab.com en schaf de karma mw aan, vervolgens heb je als de soundset inderdaad hetzelfde is van die vsti een volledige Korg Karma in huis, INCLUSIEF de volledige karma GE en Arppegiator sectie.

dus dat is mega interessant.

OK, maar de arpeggiator stuff zit in de software, en niet in de Triton.... Dus dan blijft de Triton een grote bak met mooie geluiden (toch?)

Mijn punt is dat de meerwaarde van de Triton is dat het een workstation is; hardware sequencer + veel goede geluiden + handig groot scherm. Als je 1 van deze elementen weghaalt is het niet meer bijzonder (dus geen meerwaarde)

Origineel geplaatst door Rhy
Er staat toch aankondiging bij van NAMM 2005?

dat kun je ook photoshoppen hoor :)

Origineel geplaatst door eelco
Dat leek mij ook wel interessant (vooral omdat ik een harde Triton heb :)

Mijn indruk totnutoe; 1 april is vroeg dit jaar. Wat heeft Korg aan een Triton VSTi?
Een Triton zonder tipscherm of sequencer is enkel een bakje geluiden; een soort Sampletank; nul-komma-nul meerwaarde. Ik zou me een Triton-TI (met USB en PC editor) kunnen voorstellen, of een Triton Legacy met Controller; maar ja, Triton software + een controller, dan zit je dus eigenlijk alweer bij de oorspronkelijke triton....
daar kwam ik ook achter niks gevonden:S hahahaha die gerbuikersnaam:halleluja

heb ook effe gegoogled, en andere search engines, ook nul-komma-nul....
Als je naar het begin v/d thread kijkt (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=39630) lijkt het op een briljant een-tweetje (niet meer vertoond sinds de Mounties).

Kan Yoozer goed photoshoppen? Of is het Roel? Of heeft ie goede inside connecties bij Korg? ;)
Als het wel echt waar is is het wel shocking. En anders is het nu al de hoax van het jaar.:)

we kunnen erachter komen of yoozer de waarheid spreekt/laat zien door te vragen om zijn project ipv ADATFinal.cpr eens een andere naam te geven en nog eens een screen shot te maken dus bij deze Yoozer noem je Project eens: GROETEN VAN YOOZER en maak nog een screen shot :D :biertje:

:D
Goed plan. We kunnen yoozer ook vragen om een screenshot te maken van Bank A, patch 05.
Ik ben geen Photoshop held, maar als je goed naar het Triton schermpje kijkt op het schreenshot (dus vooral naar de labeltjes met het scherm Bank H, etc. ).

Ik weet het niet hoor..... ;)

als we morgen nog geen antwoord hebben van Yoozer weten wij genoeg ;)

Ehm het antwoord lijkt mij al lang duidelijk ....... Als het echt illegaal was had Hanz het wel gewist :smeris:

Edit----

Darkoz is niet eens een bestaande release groep.... dus yoozer heeft zichzelf ook nog eens uitgesloofd asci art te maken 8o)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ehm het antwoord lijkt mij al lang duidelijk ....... Als het echt illegaal was had Hanz het wel gewist :smeris:
Nouja als dat zo is laat Hanz ons maar duidelijk maken dat Yoozer de waarheid Spreekt/laat zien.... jah tog8~

Origineel geplaatst door DJ DyM
Nouja als dat zo is laat Hanz ons maar duidelijk maken dat Yoozer de waarheid Spreekt/laat zien.... jah tog8~

Yoozer kennende is ie ook vast niet zo dom om zoiets als dit te posten op een publiek forum!
Ik zeg:
Phoooooooootoooooooooooooooshoooooooooooooooop!! :bekdicht:

Ten eerste yoozer doed niks illgelaals met een screenshot van .nfo file showen.
Ten tweede kazaa is toch niet DE SOURCE voor het laatste nieuwe?
Ten derde het is altijd nog geen synth waarmee je de buhne op gaat mensen.

Wat op zich wel opmerkelijk is op die ad is dat er staat "VST and VSTi are copyright Steinberg Gmbh", een zin die om meerdere redenen niet klopt. Ten eerste gaat het hier niet om copyright maar om een trademark, en ten tweede dien je de correcte bedrijfsnaam te noemen: Steinberg Media Technologies GmbH.
Zoals Korg het zelf correct doet op de Legacy Collection:
"VST and ASIO are trademarks of Steinberg Media Technologies GmbH"

Dus als Korg die ad gemaakt heeft zijn ze niet correct bezig...

Nee tuurlijk doet ie niks illegaals........ maar screenshots van pirated software laten zien + nfo etc. lijkt me toch wel illegaal gebaseerd op de synthforum.nl regels? Daarom denk ik dat het inderdaad fake is.... denk dat Hanz wel op de hoogte is van dat het fake is :bekdicht:

Yoozer! Dombo 8o)

Je 1e post was overtuigend (voor een paar seconde)
Je 2e post met je zogenaamde pirated versie laat ons toch al gelijk duidelijk zien dat je weer flink heb zitten
foto winkelen 8o)

De ene denkt dit de ander dat maar niemand heeft keihard bewijs...
als yoozer nou ff aangeeft met veranderen van instellingen of namen is zijn screenshot dat het echt zo is....
of dat hij gewoon toegeeft dat hij dacht dat het 1 april was:duivels:
het lijkt me iig wel vet om hem als VST te hebben

Origineel geplaatst door DJ DyM
De ene denkt dit de ander dat maar niemand heeft keihard bewijs...
als yoozer nou ff aangeeft met veranderen van instellingen of namen is zijn screenshot dat het echt zo is....
of dat hij gewoon toegeeft dat hij dacht dat het 1 april was:duivels:
het lijkt me iig wel vet om hem als VST te hebben

Ga eens wat echte screenshots van pirated software plaatsen....... Moet jij opletten hoe snel je post gewist is en hoe snel jij een boos prive bericht heb van een mod :smeris:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back