Korg Triton softsynth?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is dit niet gewoon een zoveelste rompler? a la spectrasonics atmosphere e.d.??? niet dat het niet leuk is ofzow maar het enige "wereldschokkende" eraan is dan dat het van Korg komt en triton heet...

phochos> check antwoord van Cheimoon.
kortom waarom stoppen bij 16 sporen? ;-)

zal de effectsrouting ook unlimited zijn?

Tsjongejonge, dit is dus echt de manier voor Korg om jezelf de nek om te draaien. Iedere gewarezede home studio heeft overmorgen een Triton.

Ook de reden dat Access bijvoorbeeld geen Virus VST uit brengt, ze zijn niet *gek*.

Origineel geplaatst door GREENSKiN
Tsjongejonge, dit is dus echt de manier voor Korg om jezelf de nek om te draaien. Iedere gewarezede home studio heeft overmorgen een Triton.

Lijkt me juist erg slim van Korg, de Triton zit immers aan het eind van zijn lifecycle?
Nu pakken ze ook nog eens de mensen die de software versie willen hebben,
slim, want niet iedereen wil een keyboard van ettelijke kilo's naar een studio slepen.
Nu heb je in een studio wel de sounds maar niet de moeite van het gesleep en een
plekkie zoeken voor zo'n bakbeest.

En wat zal het Korg (en jou ) boeien of er een paar kopietjes zwerven.
Als er geen crack van was hadden die mensen het dan wel gekocht?

Origineel geplaatst door fuse
Wat een boefje die Yoozer.
Ook dom, nu kan iedere mechool je aangeven bij de instanties.

Maar goed dat de mods zo kordaat optreden.
Illegale shit dump je maar in je eigen WC.

Maar ehm... heeft dit dan met die nieuwe Korg synth te maken dan?

WELKE nieuwe KORG synth??? please give me som info... ben wel benieuwd nu... :p

@Yoozer
Volgens mij ben je de standaard presetbar die een VSTi in Cubase heeft vergeten te Photoshoppen ;-)
Of is deze er niet meer in SX 3?

is dit echt?
Vind die screenshots er wel aardig ge-photoshopt uitzien moet ik zeggen, maar ja je weet het niet meer tegenwoordig hè? ;)

zou ook wel erg knap zijn om een gekraakte versie te hebben van iets wat nog helemaal niet uit is.

Origineel geplaatst door King of Snake
zou ook wel erg knap zijn om een gekraakte versie te hebben van iets wat nog helemaal niet uit is.

Nou, dat is niet zo bijzonder hoor. Denk je niet dat er van dat soort software ook bèta versies bestaan?
Vergelijk maar met Windows, de nieuwste versies waren al te downloaden voordat ze in de winkels lagen.

Met een verschil dat Windows k*tsoftware is en die VSTi van Korg niet.

Ahh... dit gaat weer de goeie kant uit: appels met peren vergelijken :okdan:

Origineel geplaatst door Hanz
Nou, dat is niet zo bijzonder hoor. Denk je niet dat er van dat soort software ook bèta versies bestaan?
Vergelijk maar met Windows, de nieuwste versies waren al te downloaden voordat ze in de winkels lagen.

oh ik geloof zeker dat er beta versies gelekt zouden kunnen worden, maar volgens mij komt het in de praktijk weinig voor dat producten die nog niets eens officieel aangekondigd zijn al illegaal te downloaden zijn. Meestal hebben de hackers er wel even voor nodig om de boel te kraken. Maar goed, het zou kunnen, maar dan nog zijn de plaatjes volgens mij zo fake als wat.

ik vind het er niet ge-photoshopt uit zien hoor alles bij cubase staat goed(instellingen etc.) ik denk niet dat korg zo zijn triton wil lanceren met een foto van cubase op de achtergrond:confused:

voor de grap is kijken wat kazaa vind onder "triton VSTi"

wat een geneuzel over warez en hoax. BOEIEND!

Er staat toch aankondiging bij van NAMM 2005? Ik hoor liever een prijs.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back