TurteL Trance

turtel

ELECTRIC
prachtig!!

Dit is de smaak van rauwe electronica.. :)
Muzikaal is het allemaal niet heel complex idd, maar ik vind het desondanks toch erg mooi.
Doe eens een gearlist?
..en dat repeterende effect.. zaagtand LFO met delay?

Hay

Nou bedankt voor de reacties.

Het is met een arp pro en een solina gemaakt

die solina doet niet zoveel maar is toch vullend aanwezig

dat wobbeleffect komt door de vibrato knop en echo

en die zit je al op het bankie, ik denk dat ik dat zingen van mij er maar uithaal

het is leuk om zo te rommellen met die geluiden

Greetz Turtel _8D_

nee man, de vocals in Op het bankie moet je er in laten! Ik vind 't echt briljant!

heel erg lekker...groots en filmisch...ik vind m zeer ok

mss had een langzame breakbeat er nog een extra climax aan kunnen geven...

klinkt erg goed.

Klinkt ook als een onderdeel van iets groters; de intro van een cd ofzo, met alleen maar van die space soundscapes.
Is er meer??

Ik was even bang dat Turtel ineens een nieuwe triesto hit had gepost, maar eeh... :okdan:
Toppie!

Hay

Bedankt voor de reacties

zit ik dan toch op de goede weg

ik probeer het zo puur mogelijk te houden, en blijven expirementeren

sory voor de bijgeluiden in de filters,maar dat hoort er ook bij

THX

Greetz Turtel /8D\

Vetteuh JP8000 track! :duivels:

Mooie geluiden hoor! Van die filters daars niets mis mee. Gewoon dit soort dingen blijven posten.

Als dit Trance is dan houd ik toch erg van trance :okdan:

Die vocals in de 2e track klinken imho idd weer iets teveel als toeristen in een coffeeshop bij sluitingstijd 8o)
Maar da's een detail

Helemaal met the red eye en levka eens!

vette track, het begin van iets goeds...

;)

Origineel geplaatst door the red eye
klinkt erg goed.

Klinkt ook als een onderdeel van iets groters; de intro van een cd ofzo, met alleen maar van die space soundscapes.
Is er meer??

dit moet idd het begin zijn van ietsveelbelovends!!!
ik vind het goed als een intro voor een album, maar alles wat daarna komt mag alleen maar heeeel vet zijn, anders val je in een gat :gaap:

goed bezig!

Een soort evolutie van een Sergio Morricone nummer?
Ik zie een zinderende woestijn voor me met een man op z'n paard.

Een hele CD met deze vage shit kan makkelijk hoor.

Mooi hoor. :)

Klinkt echt goed, rustig ook, overal mooi de tijd voor genomen. Volgens mij zou je hier zo een soundscape van een half uur van kunnen maken (al is er dan hopelijk nog wel enige ontwikkeling ;) ).

Turtel Dreams

Turtel Dreams

Hay

Leuk hoor al die positieve reacties

het kan denk nog vager hoor http://home.tiscali.nl/pianozuidholland/Slurp.mp3

maar je moet het ongedwongen tot je laten komen

wat is het begin der beginnen

THX

Greetz Turtel _/8D\_

Hoort regelrecht thuis in de Chillout stream van www.di.fm!
Als een trackomschrijving tegenwoordig het woord trance bevat is het meestal niet veel bijzonders en zelden origineel.
Voordat het woord trance echter zijn huidige imago kreeg werd er onder die noemer schitterende muziek gemaakt.
Ein jaren 80, begin jaren negentig kocht ik deze muziek voornamelijk in Belgiƫ. In Nederland was er veel meer aandacht voor Club en (helaas!) voor Hardcore. In La Rocca ging ik volledig uit mijn dak; zonder gebruik van drugs maar gewoon puur door de geweldige muziek. De trance van nu krijgt zijn stempel wat mij betreft te veel op basis van de gebruikte sounds. De trance van toen wist echt een sfeer neer te zetten waar je in op kon gaan.

Turtel> prima dat jij dit trance durft te noemen. Eerst schrok ik van de titel maar jij bent duidelijk iemand die het woord trance weer even zijn oude lading kan geven!!!

lekker hoor!

:biertje:

Back