Welke softsynth komt het dichts in de buurt van een Juno ?

Origineel geplaatst door olafmol
tuurlijk, maar niet wat betreft het geluid vinnik (tenminste in vergelijking met MIJN juno6 en dat juno ensemble voor reaktor over mijn soundcard en mijn monitors ;) )

iets wat denk ik zeker wel veel meespeelt met de hele discussie (waar we idd nooit uitkomen, hoeft ook niet) is de term: cognitieve dissonantie ... google maar ff op ;)
]

Dus het zit allemaal tussen de oren:D
Ik snap niet dat je dat er bij gaat halen:
Cognitieve dissonantie is een term die door psychologen gebruikt wordt om iemand te beschrijven die verward, soms gekwetst is, een geestestoestand die zich vaak voordoet wanneer men geconfronteerd wordt met nieuw bewijsmateriaal dat in conflict is met een vroeger geloof, opvatting of begrip van iets. Het is een onevenwicht tussen rationeel menselijk denken en normale menselijke gedragingen en opinies. Het Van Dalewoordenboek geeft cognitieve dissonatie weer als een toestand van innerlijke spanning ten gevolge van het als tegenstrijdig ervaren van twee bewustzijnsinhouden.

Ja zo lust ik er nog wel tien:D

Maar soms moet je gewoon luisteren,en je niet laten beinvloeden door text,dat verward alleen maar:D

dan heb jij een andere, meer heftige, definitie van cognitieve dissonantie dan ik, hoe ik het geleerd heb (misschien veel pragmatischer): stel ik koop fiets A, maar wilde liever fiets B, maar die was te duur voor mijn budget, dan ga ik vervolgens op alle positieve eigenschappen van fiets A focussen, en op alle negatieve eigenschappen van fiets B, zodat ik voor mezelf mijn frustratie kan wegnemen....

maargoed, doet er verder ook helemaal niet toe......ieder z'n ding toch? jou definitie klint wel lekker heavy in ieder geval! :luv:

dan heb jij een andere, meer heftige, definitie van cognitieve dissonantie dan ik, hoe ik het geleerd heb (misschien veel pragmatischer): stel ik koop fiets A, maar wilde liever fiets B, maar die was te duur voor mijn budget, dan ga ik vervolgens op alle positieve eigenschappen van fiets A focussen, en op alle negatieve eigenschappen van fiets B, zodat ik voor mezelf mijn frustratie kan wegnemen....

maargoed, doet er verder ook helemaal niet toe......ieder z'n ding toch? jou definitie klint wel lekker heavy in ieder geval! :luv:

Je hebt gelijk hoor ieder zijn ding,het blijft gewoon een discussie,waar je niet uit komt.

Pfew.....gaan jullie maar lekker Politeia van Plato bestuderen
en kijken hoe je uit je softsynth-grot kunt ontsnappen (indien je daarin zit) ;)

SOFTSYNTHS ZIJN KUT KUT KUT KUT!!!!

Ik heb nog nooit een softsynth gezien met een lekker klavier!!
Je kan er geen asbak op zetten tijdens het jammen!!
Ze passen niet in je 19" rack!!!
Er passen geen jack kabels in!!!

HARDWARE SYNTHS ZIJN KUT KUT KUT!!!!

Elke keer als ik CTRL-Z probeern doet ie dus GEEN undo!!!
Waar is die fucking Save Patch knop op mijn M3X??!
Ik heb me rot lopen zoeken op Kazaa naar een crack voor mijn ION! NIET GEVONDEN!!

Volgens mij heb ik last van cognitieve resonantie..geen winegums meer voor mij vandaag....

Origineel geplaatst door Nolet
Je kan er geen asbak op zetten tijdens het jammen!!

Ik wil je argument niet bagatelliseren, maar er was eens een campagne.....

Zo en nu weer aan de cognac distillance
(door deze campagne binnenkort weer aan de champagne ?)

Origineel geplaatst door Nolet
Dat mag ik nog niet van mijn ouders.

tim moet nog een paar jaartjes kinderarbeid verrichten in de ketel 1 genever-stokerij van de familie Nolet....

ehhhh.volgens mij luister je dan naar de identiteit van de randapparatuur

dat bedoel ik... de bron is dus nog niet vet genoeg

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
juno-6 in reaktor4 is best wel lekker

ja die is erg goed kwa klank vind ik hm zelfs bijna indentiek aan de sh 101 (heb ze naast elkaar gehad

Back