trash
Ouwe rot
]Origineel geplaatst door olafmol
tuurlijk, maar niet wat betreft het geluid vinnik (tenminste in vergelijking met MIJN juno6 en dat juno ensemble voor reaktor over mijn soundcard en mijn monitors)
iets wat denk ik zeker wel veel meespeelt met de hele discussie (waar we idd nooit uitkomen, hoeft ook niet) is de term: cognitieve dissonantie ... google maar ff op![]()
Dus het zit allemaal tussen de oren

Ik snap niet dat je dat er bij gaat halen:
Cognitieve dissonantie is een term die door psychologen gebruikt wordt om iemand te beschrijven die verward, soms gekwetst is, een geestestoestand die zich vaak voordoet wanneer men geconfronteerd wordt met nieuw bewijsmateriaal dat in conflict is met een vroeger geloof, opvatting of begrip van iets. Het is een onevenwicht tussen rationeel menselijk denken en normale menselijke gedragingen en opinies. Het Van Dalewoordenboek geeft cognitieve dissonatie weer als een toestand van innerlijke spanning ten gevolge van het als tegenstrijdig ervaren van twee bewustzijnsinhouden.
Ja zo lust ik er nog wel tien

Maar soms moet je gewoon luisteren,en je niet laten beinvloeden door text,dat verward alleen maar

)