Hallo tout le monde,
Ik ben onlangs in contact gekomen met het Sound Seminair, de zowat tegenhanger van SAE. Sommige onder jullie zullen dit wel kennen, en misschien ook gedaan hebben. Zijn er mensen die hier hun goede of slechte
ervaringen over willen delen?
Ik ben zeer sterk aan het twijfelen om dit te doen. Dus moesten er mensen zijn die de opleiding gaan volgen in september mogen die zeker iets laten weten. Ik zou nl. graag een studiootje of iets in die aard willen huren, maar alleen komt dat nogal duur uit. Dus als er mensen geïnteresseerd moesten zijn, of jullie kennen iemand, laat dan maar iets weten, of mail naar yona_z@hotmail.com.
Voor de mensen die het sound seminair niet kennen, surf dan eens naar www.soundseminair.nl
Alvast bedankt voor de vele vele tips
Yonaz
Ik ben onlangs in contact gekomen met het Sound Seminair, de zowat tegenhanger van SAE. Sommige onder jullie zullen dit wel kennen, en misschien ook gedaan hebben. Zijn er mensen die hier hun goede of slechte
ervaringen over willen delen?Ik ben zeer sterk aan het twijfelen om dit te doen. Dus moesten er mensen zijn die de opleiding gaan volgen in september mogen die zeker iets laten weten. Ik zou nl. graag een studiootje of iets in die aard willen huren, maar alleen komt dat nogal duur uit. Dus als er mensen geïnteresseerd moesten zijn, of jullie kennen iemand, laat dan maar iets weten, of mail naar yona_z@hotmail.com.
Voor de mensen die het sound seminair niet kennen, surf dan eens naar www.soundseminair.nl
Alvast bedankt voor de vele vele tips
Yonaz