[track] Als we ons haasten kunnen we die toverbal inhalen.

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
wereld.jpg

toverbal

toverbal is ook wel het enige woord dat hierbij van toepassing is ja!

ik vin em wel gaaf, lekkere toverbalgeluiden en een toverbal inhaal tempo. Wel mis ik iets in het basbereik en een iets meer variatie naar het eind toe zou ook wel geinig zijn. maar een heerlijke basistrack zou ik zeggen!

Jezus, Isnie, wat slik jij?! Hij is weer goed hoor!

Maar wel een beetje anoniem, vind ik. Wat Synthmann al zei: een soort basistrack. Het zou wel mooi zijn als er op een gegeven moment iets herkenbaars in kwam of zo; hij is eigenlijk best monotoon zo (nou ja, zo ver dat kan bij dit soort muziek... ;) ). Tegen het einde lijkt er zoiets te gebeuren, maar toch ook niet echt. Misschien dat je er een lead in zou kunnen gooien na de 'bridge'? (1:04) Maar dan wat mij betreft niet die van 2:09; die vind ik er niet zo bij passen. En ik mis wel een beetje 'gewone' bas (gewoon iets laags op de daarvoor bestemde frequenties).

VET!!!

hier hou ik wel van. Erg vette space!

Doet me een beetje Japans-techno aan Ken ishii ofzo.

Als je er nog iets mee doet, zou ik graag willen weten hoe die op 110 bpm klinkt.
Maar dat is geen kritiek, deze versie is ook VET!

(Uitbrengen!)

het is dat je zo'n welgekozen naam hebt anders ...
Ik vind het lekker beginnen inderdaad maar daarna ontstaat er een soort oor- moeheid, het kan ook aan mij en nu liggen hoor!
Maar mischien ietsje minder.
Ik vond die met die telefoon waar je enkel op gebeld kon worden beter, maar die doet het niet meer ofzo?

:)

Origineel geplaatst door tragmadat

Ik vond die met die telefoon waar je enkel op gebeld kon worden beter, maar die doet het niet meer ofzo?

:)
ja of hij at 'm op ofzoiets. hij heb wel ijzersterke titels.

Heb je hem al ingehaald??

Wel een space nummer hoor.

Misschien een titel voor je volgende nummer? :

"Het kopje thee dat de suiker niet kon absorberen."

ik vind em vet! een soort donkeykong on speed idee krijg ik erbij :D

haha lekker gelfipt weer :D
absoluut 1 van je betere
nu weet ik wat dat dikke mannetje uit je avatar luisterde

ja, leuke basis

maar zoals ik met je meeste tracks heb, na 2 minuten heb ik het wel weer gehoord..........
kwestie van smaak denk ik :erm:

fantastische track!
wesderom mijn complimenten, alleen jammer van het einde de laatste dertig seconden vindt ik het een beetje saai maar verders :okdan:
wanneer ga je nou eindelijk eens een album uitbrengen!?

kheb nog wat aan de laatste 30 sec. van de track gedaan om hem wat minder saai te maken.
kheb er een extra geluidje in gestoken en het arrangement op het einde wat veranderd.
de link is hetzelfde als hierboven.

wanneer ga je nou eindelijk eens een album uitbrengen!?

zo vlug mogelijk :D (eerst demo rondsturen)

even offtopic

heb je als een wat naar bijv. warp, planet U, replex ed. gestuurd?
zo ja wat was hun response?

Origineel geplaatst door chielos
even offtopic

heb je als een wat naar bijv. warp, planet U, replex ed. gestuurd?
zo ja wat was hun response?

nee kheb nog niets gestuurd. maar ik was wel van plan om naar planet-ยต te sturen binnekort.
warp en rephlex zal ik ook nog wel een demo sturen. maar ik weet niet of het echt de moeite is om te sturen naar hen omdat zij zoveel demos krijgen. ik denk dat ze de demos eerder gebruiken om onder een wankelende tafel te schuiven dan om naar te luisteren. :D

Hehe, grappige weirde track! ;)

Even voor de duidelijkheid: dit is niet echt mijn smaak, maar ik vind hem erg leuk gedaan!

Sounds zijn absoluut leuk gedaan, maar ik vind het spectrum vrij beperkt, ik mis een mooie volle lage klank (of hoort dat bij deze stijl?).
Je opbouw is redelijk, maar ik vind hem wat saai worden vanaf 1:45. Ik mis een duidelijke climax, kwa dynamiek blijft het nummer teveel op 1 lijn hangen. De rustige stukken zijn goed gedaan, maar in de stukken met beat is de opbouw niet krachtig genoeg.

Nou, de titel doet in ieder geval wel eer aan het stuk! :)

heerlijk om naar te luisteren. Zweeft lekker in het hoog deze toverbal. Typische isnie-melodielijnen, entertaining nummer dit 8)

Back