Het grote "stomme vragen" topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ben met een DIY modular bezig, en daarover heb ik zoveel stomme vragen gehad dat ik de meeste maar snel vergeten ben, maar ik weet er nog wel een paar, mensen die voor de 4e keer ofzo vragen of je "versterker" al af is, :bekdicht: IK BOUW GEEN VERSTERKER :gaap: , terwijl ze ook weten dat het nog wel jaren kan duren voor zoiets af is, altans als ze goed naar me hadden geluisterd, een modular is niet binnen 3mnd af ofzo.
Dan natuurlijk de onvermijdelijke vraag, "kan je dan ook piano en gitaar klanken kiezen....?" ik, nee dat kan niet, "oh, ik heb een Cazio en die kan...., en waarom zitten er zoveel knoppen op, dat heb mijn Cazio ook niet..., komen er ook vette beats uit...," AARGH.
Dan laat je ze wat website's zien en horen van modulare synth's, zodat ze misschien een beetje snappen wat ik mee bezig ben en dan komen ze toch weer met die Cazio van, "zo'n Cazio kan dat toch ook allemaal en veel meer....":stupid

:D

Origineel geplaatst door Hanz
Mensen die je aanzien voor een DJ? Het kan erger...
Op een goede dag werd mijn Eminent 310 middels boedelbak bezorgd door een echtpaar ergens uit de bible belt.
Ding naar de studio gesjouwd... alwaar je de ogen meteen groter zag worden...
En ja hoor, daar kwam de vraag!

"Bent u soms orgel leraar?" :frons:

jaaaaaaaahahahahahaaaaaaaaa die is ook geweldig!

maarrehhhhhhhh kwas geen performance aan het doen, ik was bezoeker daar....... Reggae en pillen? wat doet zo'n gozer daar.:(

Origineel geplaatst door elektrovolt
het is eigenlijk geen vraag maar meer een domme / zieke handeling...

iemand die terwijl ik een liveset aan het doen was mijn laptop (midi seq) oppakt (WTF !?!?!?)
en vraagt wat voor mp3's ik allemaal in mijn lijst heb...
ondertussen had ze cubase al afgesloten en winamp opgestart...

:kont:

In het vervolg dus een koeienrooster voor de DJtafel plaatsen.;)

Origineel geplaatst door RoZo
In het vervolg dus een koeienrooster voor de DJtafel plaatsen.;)

lol!:dubbel:

'CJ, jij hebt les gehad, ik niet, dus eigenlijk speel ik beter dan jou.' (zei een collega-toetsenist ooit) :frons:
Aantal jaren geleden vroeg iemand mij:' Is jouw synthesizer ook multi-timbraal ?' (en als ie dat niet is ?)

valt me trouwens op dat iedereen in mijn omgeving het heeft over orgeltjes. Alsof ze niet snappen dat je uit een orgel geen andere klanken behalve een orgel klank kan halen...

Origineel geplaatst door Slipperman
Alsof ze niet snappen dat je uit een orgel geen andere klanken behalve een orgel klank kan halen...

mijn ouwe bontempi produceerde anders ook (zwaar verrotte, maar dat terzijde) trumpet-klanken 8) ...en english horn, vibraphone, harpsichord en meer van die zut

een vriend van me, toen hij mijn el cheapo koptelefoontje zag liggen:
"ja, die koptelefoon heeft een fantastisch geluid, dat zie ik zo!"

:confused:

een vriendin van me die net op zolder een oude synth had gevonden:

"ja, het is echt een goed keyboard!
ik ben er wel nog niet in geslaagd om er geluid uit te krijgen
maar ik vind dat hij er mooi uitziet:)

*stilte*

ik had eigenlijk toch wel liever gewild dat mijn vader zijn elektrische gitaar of drumstel had bijgehouden..."

8o)

Origineel geplaatst door gemmetje
mijn ouwe bontempi produceerde anders ook (zwaar verrotte, maar dat terzijde) trumpet-klanken 8) ...en english horn, vibraphone, harpsichord en meer van die zut
ons viscount orgel produceert anders ook wel vette subbassen:) leuk hoe altijd het hele huis meetrilt:D

vandaag tijdens een gesprek in de cafetaria:

kennis: zeg, wat heb ik gehoord, jij bent DJ?
ik: neen, ik ben geen DJ, maar ik maak wel elektronische muz...
kennis: ik vind het echt zo cool dat je DJ bent! vroeger was ik niet zo te vinden voor DJ's, maar op een festival waar ik was kwam er eentje draaien en die was echt goed!
ik: maar ik ben geen D...
kennis: echt, het is zo cool dat je DJ bent! blijven mee doorgaan, dan word je zeker nog wel beroemd en als je gaat draaien kunnen wij dan als vips gaan! zou dat niet fantastisch zijn?

...

Gesprek met een familielid.

'Jij hebt zelfs twee 'keyboards' thuis he '

Ik zeg:' Nee 5'

Antwoord:' Wat !!!??? 5 ? Wat moet je met zoveel !!!???' :stupid:

Anders gesprek met een buurman:

'Hey wat leuk dat jij muziek maakt, jij doet dus beetje DJ-dingen enzo toch ?' ......... :confused:

Groeten van CJ

vrouwelijke 50+ klant komt karaoke setje huren:

vrouw: "hoe lang is de kabel tussen de dvd speler en de beamer??"
ik: "een meter of 15"
vrouw: "oei, oei... ik heb een twingo"
ik: "hij is opgerold hoor..."
vrouw: "ooh gelukkig..."

:z :z :z :z

toen ik mn nordlead had ...toen ...kwam dr een keertje een stxmme plaatselijk dorpsgenoot langs met de opmerking jaaah daar zitten drie samples in ,..[ergens hadtie nog gelijkook !]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back