richard2000
SyBorg
Ben met een DIY modular bezig, en daarover heb ik zoveel stomme vragen gehad dat ik de meeste maar snel vergeten ben, maar ik weet er nog wel een paar, mensen die voor de 4e keer ofzo vragen of je "versterker" al af is,
IK BOUW GEEN VERSTERKER
, terwijl ze ook weten dat het nog wel jaren kan duren voor zoiets af is, altans als ze goed naar me hadden geluisterd, een modular is niet binnen 3mnd af ofzo.
Dan natuurlijk de onvermijdelijke vraag, "kan je dan ook piano en gitaar klanken kiezen....?" ik, nee dat kan niet, "oh, ik heb een Cazio en die kan...., en waarom zitten er zoveel knoppen op, dat heb mijn Cazio ook niet..., komen er ook vette beats uit...," AARGH.
Dan laat je ze wat website's zien en horen van modulare synth's, zodat ze misschien een beetje snappen wat ik mee bezig ben en dan komen ze toch weer met die Cazio van, "zo'n Cazio kan dat toch ook allemaal en veel meer...."

IK BOUW GEEN VERSTERKER
, terwijl ze ook weten dat het nog wel jaren kan duren voor zoiets af is, altans als ze goed naar me hadden geluisterd, een modular is niet binnen 3mnd af ofzo.Dan natuurlijk de onvermijdelijke vraag, "kan je dan ook piano en gitaar klanken kiezen....?" ik, nee dat kan niet, "oh, ik heb een Cazio en die kan...., en waarom zitten er zoveel knoppen op, dat heb mijn Cazio ook niet..., komen er ook vette beats uit...," AARGH.
Dan laat je ze wat website's zien en horen van modulare synth's, zodat ze misschien een beetje snappen wat ik mee bezig ben en dan komen ze toch weer met die Cazio van, "zo'n Cazio kan dat toch ook allemaal en veel meer...."