Namm 2005

Ik vond die poly evolver keys wel goed klinken.
Die Moog rack vond ik niet onaardig, maar erg flauw dat de houten zijpaneeltjes dan optioneel zijn.

Voor mij persoonlijk is het interessantste nieuws toch de Roland VC-2 vocal designer. Erg leuk om in m'n Varios te prikken.
Voorts begreep ik dat de Photon controllers van Alesis eind volgende maand op de markt komen (ik wacht al een tijdje op de x25), maar ook de nieuwe Lexcicon effectunit vind ik een interessant apparaat.

Al met al had ik een enigszins "hete" Namm verwacht, maar vond hem uiteindelijk aan de tamme kant.

groet

Tom

Origineel geplaatst door Hover
Geen flauw idee maar je kan je wel door Roland US laten informeren zodra ze hem uitleveren. Je kan hier je e-mailadres achterlaten. Voorlopig zal je het met de online demo moeten stellen. (maar audio/video demo's staan er voorlopig nog niet op)

deed ik al. cheers:)

nieuwe roland kataloog? aha, intressant

Upgrade kit ook voor Fantom-XR

Upgrade kit ook voor Fantom-XR

Eigenaars van een Fantom-XR kunnen met de FAN-XR-UP1 “Sample Tools Expansion Kit” enkele krachtige functies toevoegen aan hun rack unit. Alle nieuwe functies voor de Fantom-X-klavieren zijn er ook voor de Fantom-XR, uitgezonderd de extra audiosporen. Bij die nieuwe functies vinden we een ingebouwde Multisample Editor, een Sample Gain-parameter, een Auto-Patch Bank mode (snel van iedere sample een patch maken en direct gebruiken in een compositie), een multisample editor en een geüpgrade Fantom-X Editor Versie 2, inclusief S-700 sample-conversiesoftware voor Mac en PC. Het nieuwe besturingssysteem wordt geïnstalleerd met de bijgeleverde CompactFlash-kaart en de PC-kaartadapter.

● Update OS van de Fantom-XR, installatie via Memory Card; CompactFlash en PC-kaartadapter meegeleverd
● Multisample waveform editing voor creatie van hoogkwalitatieve patches op basis van samples
● Auto-Patch Bank mode maakt van iedere sample een patch, die dan onmiddellijk gebruikt kan worden in een compositie
● CD-ROM met Fantom-X Editor software Versie 2 bijgeleverd, inclusief S-700 conversiesoftware voor PC/Mac

Maks,

hij is al leverbaar en staat testklaar bij "Muziek en Visie" in Antwerpen.

Groeten,
lvercaut

aha goed om weten... bedankt

werk je daar toevallig?

Back