Zo'n ION synth, wat vind je er van ?

Micron is ook prima te editten, alpha juno ook,,,, maarja ik ben van dx100 generatie, ik ben gewend aan moeilijke interfaces.. Aan slecht geluid wen ik echter nooit,

Eigenlijk vind ik helemaal niks goed klinken na de jd990 behalve de evolver. De Ion en de Micron vind ik ook in alle eerlijk niet goed klinken eigenlijk. Goed klinkende spullen maken is blijkbaar een kunstvorm die ondrukt is geraakt door de commercie.

Origineel geplaatst door divi

ps: zeker ook heimwee naar de gulden, draaischijftelefoons en stoomlocomotieven? ;)

Geen nostalgie, het is gewoon een feit dat er geen/nauwelijks goedklinkende spullen gemaakt worden (naar mijn smaak dan tenminste)

Origineel geplaatst door divi

ps: zeker ook heimwee naar de gulden, draaischijftelefoons en stoomlocomotieven? ;)

Geen nostalgie, het is gewoon een feit dat er geen/nauwelijks goedklinkende spullen gemaakt worden (naar mijn smaak dan tenminste)

Origineel geplaatst door KeesVerkerk

ik wil geen va/ analoog en digi discuss op brengen maar
wels een andromeda gehoord

nordlead [niet de 3]
hihi
microwave waldorf ander spul erg ok hoor,....
persoonlijk ken ik de supernova niet veel mensen vinden m t einde ....
virus en so klinken ergens waar ze voor bedoeld zijn best ok

mn enige va is momenteel een korg ms 2000
en soon bak koop ik niet voor de geweldige bassen / echte strings ...en hypersaws
nee omdat ie lekker easy hands on is en bets ok klinkt ..
tisgeen moog ook geen oberheim 12 voice

maar zoon miezerig ms2k synthje doet weer andere leuke dingen
va en ....oude machines vullen elkaar gewon lekker aan

va drumachines das niks ...:geslaagd:

Micron is ook prima te editten, alpha juno ook,,,, maarja ik ben van dx100 generatie, ik ben gewend aan moeilijke interfaces.. /

idem, ook geen problemen mee en vind de micron ook prima te editen

De Ion en de Micron vind ik ook in alle eerlijk niet goed klinken eigenlijk.

Ik vind het wel een lekkere bakkies voor er bij
;)

Eigenlijk vind ik helemaal niks goed klinken na de jd990 behalve de evolver. De Ion en de Micron vind ik ook in alle eerlijk niet goed klinken eigenlijk. Goed klinkende spullen maken is blijkbaar een kunstvorm die ondrukt is geraakt door de commercie.

vind ik een beetje kort door de bocht en na de 990 zijn er zat goede en invonatieve dingen gemaakt en ontwikkelen... evolver vind ik dan weer zo retro. waarschijnelijk ben je gewoon een vintage liefhebber (nix mis mee byzuhway) ;)

misschien is dit iets voor je.
huur.jpg

Ik zie trouwens dat de ION op het "Legacy products" lijstje staat, de micron niet trouwens...

Back