elektrovolt
compuphonic
tnx, Virkaz !
als ik m binnenheb maak ik zo snel mogelijk een vettige demo
als ik m binnenheb maak ik zo snel mogelijk een vettige demo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door binaural
Waarom hebben de lfo's geen instelbare shape? Alleen sinus? Hallo Alesis?!?! :confused:
Origineel geplaatst door Hooihuis
De shape van de LFO kies je in de mod. matrix. Is nog beter zelfs, want nu kun je van dezelfde LFO meerdere golfvormen tegelijk gebruiken als je wilt.

Origineel geplaatst door kurt
jammer dat er (nog) geen rack versie van de ion bestaat. Als dat bestond, had ik al direct 1 gekocht.
Heb geen plaats om nog een extra toetsensynth bij te zetten. En de micron vind ik weer te klein, ik wil gemakkelijk patches veranderen, en dat gaat niet zo snel/simpel via de micron.
Iemand een idee ofdat er een rack versie gaat komen ?

Komt er niet. Niemand zou de Micron of de Ion zelf dan nog kopen, want voor de toetsen hoef je het niet te doen. Ook doet een rackversie af aan het originele idee van een synthesizer naar het performance model - je moet het ding zonder fratsen mee kunnen nemen en kunnen gebruiken. Die 3 modulatiewielen dragen daar aan bij; op een rack kom je ze niet tegen (op de Micron ook niet, maar da's eerder een kwestie van plaats).Origineel geplaatst door kurt
Iemand een idee ofdat er een rack versie gaat komen ?
Origineel geplaatst door DJBob
Is die KS trouwens een beetje leuk voor eerste hardware synth? Ik wil dr melodieuze trance mee gaan maken, met warme pads

), kan ik je alleen maar aanraden ook te kijken naar de blauwe broer van de KS serie. De novaatjes dus. Is natuurlijk smaak, maar ik vind deze lekkerder klinken. Sowieso als je het hebt over pads en melodieuze trance. Bassen met punch zijn ook geen probleem.