Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
ehm ben bang dat ie niet bestaat![]()
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Als het goed is, heb je meerder filters op de poly(hij is immers polyfoon, elke stem een filter). Dan wordt het best meoilijk om een externe filter ingang te maken.
Maar ehh mischien heb ik het mis.
De Mono/Poly heeft 4 VCO's, 1 VCF en 1 VCA en is daarmee dus meer Mono dan Poly. In polyfone mode worden de 4 VCO's verdeeld over de gespeelde noten.Origineel geplaatst door Jena_mu6
Als het goed is, heb je meerder filters op de poly(hij is immers polyfoon, elke stem een filter). Dan wordt het best meoilijk om een externe filter ingang te maken.
Maar ehh mischien heb ik het mis.

Eventjes twee vragen over de mono/poly die eigenlijk een beetje offtopic zijn, maar toch..Origineel geplaatst door Sander02
Zoals Boemtsjak zegt, 1 VCF dus het klopt niet.
ze gaan allemaal door een en hetzelfde filter.
En de filter-input is natuurlijk om met CV het filter aan te sturen. Ben bang dat het niet mogelijk is. (ligt eraan hoever of < €.. je wilt gaan)
Volgens de handleiding van m'n AN1X staat Unison altijd voor detuned osc's, vaak kan je wel de mate van detunen zelf instellen.Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dit vraag ik, omdat ik met CraZ en matt second een meningsverschil had over het begrip Unison. Voor bij betekend Unison: Alle VCOs hebben exacte dezelfde frequentie (soft sync van de Oscillators). matt second en CraZ zijn van mening dat de VCOs in Unison altijd gedutend zijn ten opzichten van elkaar, omdat het anders geen verschil zou uitmaken tussen 1 VCO of 6 VCOs.
confirmative...
Volgens mij moet er toch een mod uit te voeren zijn op de MP-4 waardoor je audio door het filter kan jagen.
Alleen, wie weet hier meer van? ...

ja, het schijnt niet zo makkelijk te gaan bij de mono/poly.
check http://mohodisco.com/monopoly/mods.html en vraag die gast voor meer info.