PzHKL
Terror Management
*offtopic*
Wat hebben mensen toch tegen grooveboxen....
een drama om mee te produceren werd er net gezegd... ik snap dat niet.
Ik heb een dx200 en ik kan er zoveel kanten mee op en kan het net zo goed als ieder ander apparaat in de mix zetten.
Schijnt de beperkheid van de mc303 op alle andere grooveboxen af ofzo?
*ontopic:
Ik zou je willen aanraden om niet te veel direct te willen, neem de tijd anders raak je alleen maar gefrustreerd.
Koop wat goedkopere (2ehands) gear en ga daar mee aan de slag, na een paar maanden nog geen feeling met een apparaat: verkopen zonder -al te veel- verlies. Apparaten met veel controle via knoppen/sliders zijn een pre om snel te werken en nodigen meer uit om te expirimenteren.
Succes!
Wat hebben mensen toch tegen grooveboxen....
een drama om mee te produceren werd er net gezegd... ik snap dat niet.
Ik heb een dx200 en ik kan er zoveel kanten mee op en kan het net zo goed als ieder ander apparaat in de mix zetten.
Schijnt de beperkheid van de mc303 op alle andere grooveboxen af ofzo?
*ontopic:
Ik zou je willen aanraden om niet te veel direct te willen, neem de tijd anders raak je alleen maar gefrustreerd.
Koop wat goedkopere (2ehands) gear en ga daar mee aan de slag, na een paar maanden nog geen feeling met een apparaat: verkopen zonder -al te veel- verlies. Apparaten met veel controle via knoppen/sliders zijn een pre om snel te werken en nodigen meer uit om te expirimenteren.
Succes!
) Ik was voor 400,- euro klaar. Na veel stoeien met softsynths weet ik pas een tijdje dat mijn hart meer uit gaat naar analoog. Dat kost natuurlijk geld, maar nu weet ik wel precies wat voor sound ik wil hebben. De grote tip is dat je eerst op zoek gaat naar wat je wil maken en met wat voor sounds. Een plaatje van faithless is leuk, maar als je een tijdje bezig bent ontwikkel je echt een eigen sound en dan weet je pas wat je nog mist.
) je tracks kun je dan interessanter maken. Ik baal er van dat ik niet gewoon mijn hele jeugd pianoles gehad heb. Dat gemis volgt je altijd, dus elke les die je kan pakken--> altijd doen. Maar ook met zelfstudie kom je een heel eind.
als ik iedereen zo vol bewondering