MC505 of RS7000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cubik_Planet

Knoppofiel
Naar welk apparaat gaat de voorkeur uit bij jullie..... ben benieuwd naar de antwoorden.... :-)

Cubik Planet

ik geloof dat de RS7000 ook een stukje duurder is

appels en peren

Wie heeft er met de poll lopen fokken? ;)

Maar eh, ben het er wel mee eens hoor.

RS7K Rulez! ;)

pfff..dadelijk gaat iemand een casio vl tone met een andromeda of een virus C vergelijken.

heeft de r7k nog steeds een aantal van die rare foutjes die in de sequencer van de rm1x zaten? (grid mode en de 'hic up' bij het wisselen van patterns)

Sorry guys... heb me ff verkeerd uitgedrukt.... was niet zozeer de bedoeling om deze twee echt te vergelijken.... mee om iets te kunnen zeggen van prijs kwaliteits verhouding en dan wat je daarvoor in de plaats krijgt....en waar dan de voorkeur naar uit gaat...... maar heb me totaal vergist in de omschrijving.....

Nu ik het zelf teurg lees realiseer ik me dat het een beetje stompie was...... :engel:

Anyway..... vergeet deze draad maar ff......

CP

Daarom koos ik ook voor de MC-505...

Ik vind de prijs / kwaliteit verhouding daar beter, maar ik zou liever een RS7000 hebben.

p.s. De poll hacken is wel triest... ;)

dus een vltone is meer waard per euro dan een 505? KOEL! Hee, ik meende laatst een VL-tone te herkennen in een tiesto lieldje...toch ongelofelijk dat menen op hun virussen en nova's pathces gaan maken die als VL-tones klinken!

Origineel geplaatst door bazziman
dus een vltone is meer waard per euro dan een 505? KOEL! Hee, ik meende laatst een VL-tone te herkennen in een tiesto lieldje...toch ongelofelijk dat menen op hun virussen en nova's pathces gaan maken die als VL-tones klinken!

Daar kan jij wel eens gelijk in hebben. In de Waldorf attack zit volgens mij een complete VL-1. Dus daar zou het uit kunnen komen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back