x0xb0x - 303 kloon

Verleng het leven van je switches met een DIY dustcover: http://rv0.be/303/x0xb0x/dustc0ver
dustc0ver14.jpg

En als je te lui bent, bestel je bij compu cap een stofhoes op maat voor enkele euro's. Iets makkelijker ;)

tsja, dat help nuturluk echt helemaal geen reet tegen stof in je schakelaars.
ze zijn namelijk al stofdicht.
wanneer ze gaan haperen, dan zijn ze gewoon aan het einde van hun redelijk korte leven, en moeten dan gewoon vervangen worden.
:mega:

Verleng het leven van je switches met een DIY dustcover: http://rv0.be/303/x0xb0x/dustc0ver
dustc0ver14.jpg

Hoe uitgebreid is de handleiding om de x0xb0x te bouwen? En is die ergens als PDF te vinden op internet, ik wil een inschatting kunnen maken van hoe lastig het nu is om hem zelf te bouwen.

Kende ik al, maar ik realiseer me nu pas dat op het pcb een code staat zodat je kan zien wel component waar moet. Zou wel moeten lukken denk ik zo :okdan:

x0xshop bouwt ze voor je, bij de andere mag je 't zelf doen.

Oh wacht, ik zie 't al - dacht dat er tussen voorgebouwd en kit vergeleken werd. Tja, 303 of 319. Was het niet zo dat x0xshop recent was overgenomen en dat de prijs tegelijkertijd een tikkie omhoog ging?

tsja, dat help nuturluk echt helemaal geen reet tegen stof in je schakelaars.
ze zijn namelijk al stofdicht.
wanneer ze gaan haperen, dan zijn ze gewoon aan het einde van hun redelijk korte leven, en moeten dan gewoon vervangen worden.
:mega:

Nu het toch over onzin gaat...

Voor de duidelijkheid, de switches die doorgaans in een x0xb0x zitten zijn NIET stofdicht
Geen idee waarop je steunt om dit te beweren

Wat een held :-D !!

Er zitten nog een heleboel veranderingen aan te komen.. Veel verbeteringen mbt trackmode en button-combos.
We hebben eens goed gelachen met de SCATTER functie van de TB-3, maar op zich bleek er toch wel enkele toffe dingen uit te halen:

deze week ga ik me eens wagen aan een update vh OS- zie thuis met mijn voet en dat betekent speeltijd met de oren :)8~

shuffle en scatter zit er _nog_ niet in.. de implementatie er van is zelfs al vooruit gegaan sinds bovenstaande videos.
nog wat tests te doen ivm andere veranderingen.. en overeenkomen onder welke toetscombinaties we al dit lekkers steken
normaal wel deze week nog, tenzij er gigantische bugs uit komen (wat mogelijk is gezien er altijd wel grote stukken herschreven worden om toch net dat tikkeltje beter/dichter bij de 303 te komen)

mwoa ik was aangenaam verrast door de scat functie in 't filmpje. Heel wat andere indruk dat de AIRA scat ::-O

Back