Bijgeleverde demo-songs in synths

Jaydee585

Heavy synth user
Ik ben benieuwd naar jullie ongezouten mening omtrent de meegeleverde demo-songs in synthesizers, die een eindgebruiker in een muziekwinkel enthousiast zou moeten maken voor het apparaat.
Wat zijn absoluut slechte en welke vinden jullie geweldig?
Weet niet of hier al eens over gepraat is...Ben er nog niet zo lang bij.

Ik herinner me nog de tijd waarin alle demo's door nerveuze fusionjapanners werden gemaakt.Gelukkig is daar wel verbetering ingekomen, maar nog niet al te veel.
Kan het beluisteren van een interne demo-song tot een aankoop stimuleren?

In mjn beleving niet.
Ik speel liever zelf. Ik ben tenslotte degene die er wat mee moet kunnen.
Een demo is leuk, maar zegt niet zoveel, sterker nog: een synth is meer dan het geluid. Ik wil ook voelen!

Vind het prima dat ze erop zitten hoor, zeker van de CS1x (toen ik nog nooit met synths gespeeld had) kon ik ze waarderen :) , geeft toch wel iets van een indruk. Geldt ook voor mijn Novation Nova en JV1010.

De slechtste blijft in mijn ogen de demo die RED Sound van de EleVAta online heeft staa, die is echt te erg voor woorden IMHO :) http://www.redsound.com/mp3/eleVAta1.mp3 , maar gelukkig zit die volgens mij niet in de EleVAta zelf ingebouwd :) Maar als je die MP3 hoort ga je ineens begrijpen waarom ze er zo weinig van verkocht hebben :) , het apparaat zelf lijkt me overigens OK, gezien mijn eigen DarkStar.

Origineel geplaatst door ironfreq
De slechtste blijft in mijn ogen de demo die RED Sound van de EleVAta online heeft staa, die is echt te erg voor woorden IMHO :) http://www.redsound.com/mp3/eleVAta1.mp3 , maar gelukkig zit die volgens mij niet in de EleVAta zelf ingebouwd :) Maar als je die MP3 hoort ga je ineens begrijpen waarom ze er zo weinig van verkocht hebben :) , het apparaat zelf lijkt me overigens OK, gezien mijn eigen DarkStar.

Dis wel erg slecht, een rede voor mij om zo`n ding niet te kopen.

RedSound demo

RedSound demo

Ja, die mp3 is wel even schrikken zeg.
Wat denken die programmeurs nou wanneer ze dat maken.
Of erger nog, wat denken die producers op het moment dat ze besluiten dat dit de main demo wordt?
Een beroerde demo programmeren okee, maar een beroerde demo accepteren is iets anders...

Van de demo's die ik gehoord heb vind ik toch die van de Supernova het beste.

Slechtste... Tja die Redsound idd die blijft niet lang aan :P

Origineel geplaatst door ironfreq
Vind het prima dat ze erop zitten hoor, zeker van de CS1x (toen ik nog nooit met synths gespeeld had) kon ik ze waarderen :) , geeft toch wel iets van een indruk.

Weetje: Je kon de CS1x en de AN1x aan elkaar hangen voor een bepaalde demo. De CS verzorgde dan de drums (niet meer dan een kick geloof ik) en de AN de melodie. :)

Back