Ik heb een KS-rack, de KS zonder toetsen dus, kan me zo voorstellen dat het voor een beginner een prima ding is, layout en bediening zijn vrij overzichtelijk en de geluiden en effecten en polyphonie en multitimbraliteit en arpeggiators en drum-edit-mogelijkheden zijn voor dat geld ongehoord. 15 jaar geleden kon je van zoiets allen maar dromen. geloof me, ik spreek uit ervaring.
Evolver lijkt me wat te lastig. Microkorg ken ik niet, maar is ongetwijfeld een leuk ding (vocoder!) nou ja, die heeft de KS ook.
edit: oh sorry, die k-station is een andere natuurlijk, wel een leuk ding, heb ik naar gekeken voor ik voor de KS ging.
Evolver lijkt me wat te lastig. Microkorg ken ik niet, maar is ongetwijfeld een leuk ding (vocoder!) nou ja, die heeft de KS ook.
edit: oh sorry, die k-station is een andere natuurlijk, wel een leuk ding, heb ik naar gekeken voor ik voor de KS ging.

) of ons allemaal laten stemmen op onze eigen favoriet. Met zo'n poll schiet je weinig op, want iedereen stemt hier vanuit eigen ervaring en smaak. Ga je werkelijk je keus laten bepalen door deze poll?
Wees eens eerlijk. Wat zegt nou meer? Als we hier een preset wavje voor je dumpen of dat je zelf, al is het maar tot sluitingstijd, aan alle knopjes zit.