[Korg] Wat is dit nu weer :)

waarom het ding in de tuin hangt is mij echter een raadsel.
Maar hadden we dit plaatje niet al eens gezien? Ach, hij ziet er in elk geval cool uit :)

Deze hebben we op het forum al eens gezien, helaas kan ik de thread niet meer vinden. Heel irritant is dat!
:(

Wat zal dat keyboard lekker spelen zo tegen de muur aanhangend. Ze mogen van mij trouwens wel een 303 in dat formaat maken, die wil ik hier wel aan de muur hebben :)

Volgens mij is het een Korgje die wilde ontsnappen over het hek want hij wordt misbruikt door de eigenaar..

Nee - het is gewoon een vogelverschrikker. Als je vogel bent en je ziet zo'n ding hangen wil je maar een ding - ver weg zijn!

Origineel geplaatst door John
Nee - het is gewoon een vogelverschrikker. Als je vogel bent en je ziet zo'n ding hangen wil je maar een ding - ver weg zijn!

Als ik een vogel was had ik eerder het idee:

"...wow wat een ding! daar wil ik wel ff eiren mee leggen!"

Matt.. loop toch niet altijd en overal die foto te pushen.. ( nudge nudge.. ;) )

Maar inderdaad... zo'n poster zou vet zijn..

Hee... trouwens.. een maat van me zit in de grootformaat-textiel-bedruk branche.. misschien een ideetje ?

Oh ja.. die Korg.. hehe.. die hebben we hier op 't forum inderdaad al eens eerder gezien.. misschien is die thread wel verdwenen in de grote overstroming die we hier ooit hadden..

Thanks! Synthiaks... Nu kan ik weer rustig slapen.

Back