Mijn Tracks.

chosenminder

Ouwe rot
Hallo,

Ik heb een eigen homepage waar mijn tracks op staan. Het is voornaamlijk Drum and Bass.

Voel je vrij om een bericht achter te laten op de homepage. 1 nummer was een keer de 'featured track' voor twee weken (Amos Anger).

Veel luister plezier,
ChosenMinder Music

Die electro is wel erg wauws.

Wel even wennen aan deze stijl.
Op zich lijkt het wel op Aphex, alleen mis ik dan nog wat en het is moeilijk te omschrijven wat.

Electro is de laatste creatie van mij. Gemaakt in Cubase SX2. Alle andere Tracks zijn gemaakt in Logic Audio 5.5.1, was tijd voor een switch. Ik krijg volgende week nieuwe buizen van het merk mullard (N.O.S) waarmee de buizencompressor wordt opgewaardeerd. Zal een nieuwe master maken met een andere arrangement, waarom?, omdat hij wreder moet klinken!

Wat vond je van de andere?

Origineel geplaatst door fuse

Wel even wennen aan deze stijl.

Mijn muziek moet je wel vaker horen en inderdaad, Aphex Twin is mijn inspiratie bron.

Hardware en software gebruik ik. Een groot gedeelte hardware is verantwoordelijk voor mastering en software voor componeren.

Mooie muziek! Lekker lange speelduur en ook leuk dat je sommige nrs in het midden ineens omgooit.
Ik denk dat ik Amos Anger het beste nr vind ...denk ik... :peukie:

Origineel geplaatst door PzHKL
Mooie muziek! Lekker lange speelduur en ook leuk dat je sommige nrs in het midden ineens omgooit.
Ik denk dat ik Amos Anger het beste nr vind ...denk ik... :peukie:

Bedankt voor de review(s) !

Back