Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
:confused:
@Pim : Schrap dan ook meteen het woord "synthgod" bij je avatar. Want elke synthgod heeft één of andere FM bak in huis. A must have. That simple.
En verder wil ik elke synth. Want elke synth is op één of andere wijze bruikbaar.
Wat ik niet wil is een Hohner sampler. Maar das dan ook geen synth natuurlijk.
Ik kan nu dus maar 2 dingen concluderen:Met zo'n sampler kan je je eigen waveforms tekenen. Deze functie maakt hem tevens tot synthesizer![]()
Origineel geplaatst door LoFiye
Roland D-110
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het maar een vaag apparaat![]()
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
:confused:
@Pim : Schrap dan ook meteen het woord "synthgod" bij je avatar. Want elke synthgod heeft één of andere FM bak in huis.
Origineel geplaatst door Pim
Ik vind de DX-7 een goed muziekinstrument, maar een verschrikkelijke synthesizer.
Origineel geplaatst door sander
hoeft niet, als alles er maar bij zit accepteer ik em ook.
De S550 sampler van Roland heeft dat ook. In het begin leek me die optie geweldig, maar in de praktijk deed ik er weinig mee. Bruikbare sounds zijn nog moeilijk te tekenen ook. Met een synthesizer heb ik sneller resultaat.Met zo'n sampler kan je je eigen waveforms tekenen
Origineel geplaatst door MuziekFriek
Op zich hoef ik de GEM Equinox heel niet te hebben.
Speelt prima hoor.
En nu maar hopen dat ik niet uit het forum wordt gekicked 

Origineel geplaatst door RedTitan
Ik zou dan ook nooit wat voor Moog dan ook willen. Eigenlijk alles wat Analoog, monofoon en geen presets kan opslaan zou ik niet willen hebben. ha!![]()
Origineel geplaatst door RedTitan
Ik zou dan ook nooit wat voor Moog dan ook willen. Eigenlijk alles wat Analoog, monofoon en geen presets kan opslaan zou ik niet willen hebben. ha!![]()
wat wel nutteloos is, is een bak die goed is in strings afstraffen op het gebrek aan goede bassen. Of een 303 afstraffen omdat er geen mooi hoog in zit voor pads
dat gaat nergens over.. Origineel geplaatst door Arv
sommige houden nogal van rellen.