B kant:May the funk

Origineel geplaatst door omiel
Wat zit iedereen toch te emmeren dat dit in 98 wel kon en nu schijnbaar niet meer :confused: Dit is toch gewoon vette funk! Dat kan toch gewoon altijd!

totally mee eens!!! dat gezeik over dat dit nu niet meer kan vind ik kolder, want als ik deze plaat door mijn clubset heendraai op een grote party, gaat iedereen gewoon uit z'n plaat, en denken de mensen niet van: hey? dit is toch 1998 muziek??? Er zijn genoeg tracks die pas 4 jaar of later uitgebracht worden... en daar hoor ik ook niemand over klagen...

Dit soort gezeur moet gelijk maar in de trashbin.... :D

Die is van een sessie van een vriend van me,die heb ik helemaal kapot geknipt:D
Die speelt gitaar en bas,had ik nog ergens liggen.
Daarna in de asr10 verknipt,en ingespeeld.
Zover ik me kan herrinneren.

Origineel geplaatst door bobaphat
Hey hoor ik daar ergens een Hoovertje???;)

he bah ... maar ik moet toegeven dat het mij op het moment ook nog niet veel doet
die basslijn is wat mij betreft minder dan die van maythefunk .. daar ga ik wel van bewegen
en niet omdat het koud is in me kamer ... :D

maar boeien .. het is maar mijn mening

vette track man! swingt echt de pan uit op groot volume hier... wicked trash! Vet dat je zo op 4:30 nog komt met die dopie synth sound!

[vet zwaar offtopic]

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Heb je daar een fotootje van zodat ik me er iets bij kan voorstellen fuse? :D
Niet te vinden!
Schandalig.

Maar voor een indrukje is dit het enige wat ik kon vinden.
http://home.zonnet.nl/wintermans43/dienymetstaphorsterstipwerk.JPG

Wordt tijd voor een website gewijd aan staphorster stipwerk.

[/vet zwaar offtopic]

Ouwe meuk blijft leuk.

Origineel geplaatst door trash
Dank je wel :P :D

Ik hoop alleen wel trash dat al deze spreekwoordelijke "veren in uw reet" u motiveren
tot nieuw materiaal en dat je volgende post een track is van 7 uur oud, ipv 7 jaar oud.

No offense :)

gadver wat een moddervette funk!

Die cowbells doen 't 'm ;)

Echt heel gaaf gedaan :halleluja

Dit is imo intressant genoeg om uit te brengen, kijk maar naar dat nummer van de shapeshifters, die deed het erg goed, en ligt toch ook een beetje in dit straatje? Geen superhit als die van Shapeshifters maar echt wel vinylwaardig!

Origineel geplaatst door trigg
Ik hoop alleen wel trash dat al deze spreekwoordelijke "veren in uw reet" u motiveren
tot nieuw materiaal en dat je volgende post een track is van 7 uur oud, ipv 7 jaar oud.

No offense :)

Ik snap echt niet wat het uitmaakt,ik volg dan ook geen trends.
Al het nieuwe is op het oude gebasseerd,dus oud is nieuw,jammer dat er ooit tijd is uitgevonden:)
Zou vadertje tijd tends volgen?
Als het maar klinkt,en als het je iets doet is het goed,al is het 7 jaar daarna.
Zie het als kadootje:D

Origineel geplaatst door trash
Ik snap echt niet wat het uitmaakt,ik volg dan ook geen trends.
Al het nieuwe is op het oude gebasseerd,dus oud is nieuw,jammer dat er ooit tijd is uitgevonden:)
Zou vadertje tijd tends volgen?
Als het maar klinkt,en als het je iets doet is het goed,al is het 7 jaar daarna.
Zie het als kadootje:D

Zoals ik net in de chat al zei doel ik dus niet op het feit dat deze track wel of niet
gedateerd zou klinken, maar meer op het idee dat ik graag nieuwe dingen van je hoor
ipv tracks die 7 jaar geleden al gemaakt zijn.

Origineel geplaatst door trigg
Zoals ik net in de chat al zei doel ik dus niet op het feit dat deze track wel of niet
gedateerd zou klinken, maar meer op het idee dat ik graag nieuwe dingen van je hoor
ipv tracks die 7 jaar geleden al gemaakt zijn.

:)

Nieuwe dingen,ow ghehe die hoor je wel:)
En had je al gehoord

Laatst gewijzigd:
Back