Ik heb een Spirit Folio F1 14/2 die ruist in kanaal 6 (ruist al zonder jack, neemt toe wanneer ik de slider hoger zet) en die een ruis lijkt te hebben in de rechter main out (andere mogelijkheden voor de ruis binnen mijn systeem zijn zo goed als uitgesloten door allerlei tests). Het lijkt mij dat er iets vuil is dat schoongemaakt kan en dus moet worden, dus heb ik mijn mixer zo ver mogelijk opengeschroeft. Helaas: de bovenkant kan ik er niet vanaf krijgen omdat die op allerlei manieren aan de printplaat vast zit (knoppen, sliders, enz.). De onderkant en zijkanten zijn wel los te krijgen, maar daarmee kan ik niet echt zien wat het probleem is of kan zijn en ook érg moeilijk schoonmaken.
De vraag is dus: weet iemand hoe ik deze specifieke mixer toch schoon kan maken? (andere threads over vuil in mixers zijn dus niet van toepassing, volgens mij, maar sue me if I'm wrong) En zijn er misschien andere oorzaken van de ruis of manieren om er van af te komen?
De vraag is dus: weet iemand hoe ik deze specifieke mixer toch schoon kan maken? (andere threads over vuil in mixers zijn dus niet van toepassing, volgens mij, maar sue me if I'm wrong) En zijn er misschien andere oorzaken van de ruis of manieren om er van af te komen?