eerste keer met zangeres

thieske

Nieuwkomer
Owkee.. eerste ding met een outsider... normaal werk ik altijd alleen.. tis nog maar een opzet en crappy kwaliteit.. maar misschien geeft het toch een idee.. ben benieuwd..(distortion op stem is bedoeld)
Alvast bedankt..
8~

Attachments

• take off your maskmp3.mp3
    871,3 KB · Bekeken: 63
woeii .. je eerste keer met een zangeres? daar krijg ik weer hele andere beelden bij natuurlijk 8o)

wat betreft het bestand ... op de 1 of andere manier moet je het renamen naar .mp3 voordat het werkt (het heeft dus geen extensie) :confused:

Wat betreft het nummer zelf. Dat ritme in het begin irriteert me, de zang is wel mooi opbouwend en in de rest van het nummer ook lekker.
Die C64 achtige distortion in het begin kan me ook niet bekoren. Maar na 45 seconden valt het wel weer lekker in da mix. Op 1:24 gaat de distortion zang weer over en dat irri deuntje. Veels te plotseling als je het mij vraagt. Daar mist iets.

Eindoordeel, verander svp de gebruikte 'instrumenten' in de tune. De zang en uitwerking is verder toppie!

Laatst gewijzigd:
Opzich leuk gedaan,mijn persoonlijke comments zijn dat ik de text op een bepaald moment een beetje te melodramatisch gezongen vind. Mischien zou je dat stuk kunnen vervangen voor een andere text en die dan als melody gaan gebruiken. Bedoel met name; take your mask off - 1.14,op den duur begin ik me eigelijk een beetje te ergeren op de text en de manier hij gezongen wordt. Mischien omdat deze paar zinnen regematig herhaald worden.

a. Je zou dit 1.14(melody) kunnen laten staan en mischien een ander refrein schrijven,en de melody mischien qua text wat aanpassen.

b. Je laat het refrein staan en zet een andere text neer qua melody.

Ik vind het een beetje to much qua text en ben bang dat je naar 2x je eerder gaat doodergereen op de text dan ritme,waar ik zelf niet zoveel problemen mee heb.

Moet zeggen dat voor 1.14 het veel beter klinkt. Maar bedoel met name 1.14,vind het persoonlijk qua manier van zang & text wat to much,kan het een beetje moeilijk uitleggen,maar persoonlijk had ik voor optie a of b gekozen. Is natuurlijk helemaal aan jezelf. Verder zeker leuk gedaan!

Klinkt mischien lullig maar na 1.14 wanneer het meisje,persoon zingt heb ik echt iets van gvd:kont: ,kan het moeilijk uitleggen maar heb dan echt... hou je *****! even. Weet ook niet waarom dit gevoel bij mij opkomt na 1.14,mischien dat iemand anders dit mij ook kan uitleggen.

:erm:

Tip:

Verwijder de volledige text en schrijf hem opnieuw! Maak de text desnoods wat sterker maar hij past qua akkoorden,toonhoogte,whatever etc.. perfect onder deze track.

okeee

okeee

okee jongens thanx for the tips... misschien is de text wat melodramatisch.. maar dat past wel in het complete plaatje van een aantal nr's die ik aant schrijven ben..en tis allemaal nog even uitprobren... zoals gezegd tis de eerste keer met zangeres en allemaal in een uurtje opgenomen.. moet misschien nog wel werken aan een betere zang melody.. de insturmenten zelf vind ik wel lekker.. denk dat ik daar niet veel aan verander.. de overgangen tussen verschillende stukken moeten echter nog wel wat vloeiender

Back