Opzich leuk gedaan,mijn persoonlijke comments zijn dat ik de text op een bepaald moment een beetje te melodramatisch gezongen vind. Mischien zou je dat stuk kunnen vervangen voor een andere text en die dan als melody gaan gebruiken. Bedoel met name; take your mask off - 1.14,op den duur begin ik me eigelijk een beetje te ergeren op de text en de manier hij gezongen wordt. Mischien omdat deze paar zinnen regematig herhaald worden.
a. Je zou dit 1.14(melody) kunnen laten staan en mischien een ander refrein schrijven,en de melody mischien qua text wat aanpassen.
b. Je laat het refrein staan en zet een andere text neer qua melody.
Ik vind het een beetje to much qua text en ben bang dat je naar 2x je eerder gaat doodergereen op de text dan ritme,waar ik zelf niet zoveel problemen mee heb.
Moet zeggen dat voor 1.14 het veel beter klinkt. Maar bedoel met name 1.14,vind het persoonlijk qua manier van zang & text wat to much,kan het een beetje moeilijk uitleggen,maar persoonlijk had ik voor optie a of b gekozen. Is natuurlijk helemaal aan jezelf. Verder zeker leuk gedaan!
Klinkt mischien lullig maar na 1.14 wanneer het meisje,persoon zingt heb ik echt iets van gvd

,kan het moeilijk uitleggen maar heb dan echt... hou je *****! even. Weet ook niet waarom dit gevoel bij mij opkomt na 1.14,mischien dat iemand anders dit mij ook kan uitleggen.