MonoTron
Initiating Sequence..
Ik ben aan het sparen voor een G5. Teneerste omdat ik de pc perikelen zat ben en omdat ik het gewoon een mooie en goede computer vind.
Uiteraard zal ik de mac dan in mijn studio gaan gebruiken. Het probleem is alleen dat ik natuurlijk veel PC software heb wat niet op de mac werkt. Daarnaast wordt het mijn eerste mac dus ik weet niet hoe de samenwerking tussen PC en MAC zal verlopen (en dan met name bij overdracht van bestanden etc.)
Ik ben daarom zeer benieuwd naar ervaringen van anderen die zowel een PC als een MAC in de studio gebruiken.
Het gaat me dan met name om de samenwerking tussen de twee.
- is het mogelijk een netwerk op te zetten?
- Kan ik bestanden op beide computers gebruiken?
- IS er iets van scsi op de mac?
- en andere dingen waar ik nu niet aan denk.
Ennuh: ja, ik ben een echte leek als het gaat om een Mac. De laatste keer dat ik er echt achter heb gezeten was volgens mij ergens in 1989 ofzo!
Alvast bedankt!
Uiteraard zal ik de mac dan in mijn studio gaan gebruiken. Het probleem is alleen dat ik natuurlijk veel PC software heb wat niet op de mac werkt. Daarnaast wordt het mijn eerste mac dus ik weet niet hoe de samenwerking tussen PC en MAC zal verlopen (en dan met name bij overdracht van bestanden etc.)
Ik ben daarom zeer benieuwd naar ervaringen van anderen die zowel een PC als een MAC in de studio gebruiken.
Het gaat me dan met name om de samenwerking tussen de twee.
- is het mogelijk een netwerk op te zetten?
- Kan ik bestanden op beide computers gebruiken?
- IS er iets van scsi op de mac?
- en andere dingen waar ik nu niet aan denk.
Ennuh: ja, ik ben een echte leek als het gaat om een Mac. De laatste keer dat ik er echt achter heb gezeten was volgens mij ergens in 1989 ofzo!
Alvast bedankt!