X-Rated
pr0n
Ik ga zeker weten voor de Behringer als de rest van de band het ermee eens is. De POD 2.0 heeft na een tijdje zoeken (ook @ homepage Line 6), als je het mij vraagt, geen digital line out (spdif oid
). De V-AMP heeft die wel en kost ongeveer 2e hands @ marktplaats ongeveer net zoveel als de POD 2.0 op marktplaats. Mijn voorkeur gaat nu dus uit naar de Behringer.
Is het overigens ook mogelijk om meerdere gitaren op de pre-amp aan te sluiten? Of zal dit appart moeten (wat geen enkel probleem is)
.
Ik laat ook graag het resultaat horen (tenzij het niet om aan te horen is, dan ga ik me schamen
)
Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ik 2 bronnen heb om een eventueel minimaal 4 kanalen mengpaneel te lenen
Kick ass 
). De V-AMP heeft die wel en kost ongeveer 2e hands @ marktplaats ongeveer net zoveel als de POD 2.0 op marktplaats. Mijn voorkeur gaat nu dus uit naar de Behringer.Is het overigens ook mogelijk om meerdere gitaren op de pre-amp aan te sluiten? Of zal dit appart moeten (wat geen enkel probleem is)
.Ik laat ook graag het resultaat horen (tenzij het niet om aan te horen is, dan ga ik me schamen
)Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ik 2 bronnen heb om een eventueel minimaal 4 kanalen mengpaneel te lenen
Kick ass 
Laatst gewijzigd:
Toch bedankt 
..3x raaien.. of, kijk eens links van deze tekst