Sneeuw

• Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kijk uit op de tuin van het vredespaleis. Ziet er erg idyllisch uit. Helaas geen plaatjes, want ik heb hier geen camera.

Ik ben vanochtend maar gaan lopen. Mijn vriendin moet voor haar werk eigenlijk vandaag nog in Amsterdam en Lelystad zijn, maar dat laatste heeft ze maar afgezegd.

In Brussel zijn de dikke vlokken 10 minuten geleden beginnen vallen.
We hebben het ook zitten.

Origineel geplaatst door Hanz
... ja, de meeste sneeuw in 20 jaar.
Dat komt omdat het klimaat opwarmt.
Oh nee, even denken.... er komt een nieuwe ijstijd aan! en dat komt allemaal door de mens!

(kortom, er is altijd wel een excuus te vinden...)

Dr zijn ook theorieen dat de as waarom de aarde draait langzaam kantelt. Daardoor zal de afstand tussen de keerkringen groter worden. Dat merk je doordat de zon in de winter lager staat en in de zomer hoger. Je krijgt dan hetere zomers en koudere winters.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Dr zijn ook theorieen dat de as waarom de aarde draait langzaam kantelt. Daardoor zal de afstand tussen de keerkringen groter worden. Dat merk je doordat de zon in de winter lager staat en in de zomer hoger. Je krijgt dan hetere zomers en koudere winters.

-C-

... en dat is vast òòk de schuld van al die mensen die gewoon rondtuffen in een vervuilende Golf diesel.

p.s. Hier begint het nu ook met kleine vlokjes.

Ik ben benieuwd of het strijps bultje en het strijps dipje dadelijk een fijne snowboard piste geworden zijn. Strijp roelt!

Shit, wat denk je dat me zojuist gebeurt?

boxsterS_crash_in_snow.jpg

... dat wordt nòg een jaar verplicht door-moderaten. :erm:

volgens mij is dit degene die dat geluid maakt....

B000002JQ0.01.LZZZZZZZ.jpg

maar ik kan natuurlijk verkeerd geinformeerd zijn...:D

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
volgens mij is dit degene die dat geluid maakt....

B000002JQ0.01.LZZZZZZZ.jpg

maar ik kan natuurlijk verkeerd geinformeerd zijn...:D

Tja die woont IN WORMER, you know say daddy me.................

Origineel geplaatst door Hanz
Shit, wat denk je dat me zojuist gebeurt?

... dat wordt nòg een jaar verplicht door-moderaten. :erm:

zijn speelgoedautootjes zo duur dan?

:koffie:

Leeuwarden vanuit mijn slaapkamerraam:):

Attachments

• forumpic 02.jpg
    forumpic 02.jpg
    122,9 KB · Bekeken: 74
Hier in Dublin is ook wat sneeuw gevallen.............. nah, meer sneeuw lookalike wat smelt als het op de grond valt.
Echter, als ik naar mijn werk fiets en dan zie ik de mooi wit besneeuwde bergen..... :{ ;)

Origineel geplaatst door Bass
Is dat een schoolplein ofzo ???

Plein van een kinderdagverblijf. Tis er over het algemeen wel lekker rustig, dus heb geen last van de koters daar.:)

Ziet er mooi uit al dat sneeuw, maar 't is toch wel een stukkie lastiger als je de weg op moet :walker: . Het was weer glibber glibber op de fiets vanmorgen....
Helaasch geen fototoestel hiero, maar de besneeuwde skyline van Groningen vanaf 6 hoog is moooooi....

In Assen ligt ook een flink pak sneeuw. (35 cm)

Mijn uitzicht:

Attachments

• p2230047.jpg
    p2230047.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 78
Origineel geplaatst door waxx

maar wij hebben de ardennen, daar ligt er 30-40-50 cm sneew nu. Daar kunnen jullie niet tegenop:D
Denk je soms dat dat witte spul op de stoep hier slagroom is?
:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back