Uitermate flauw van Roland. Zodra ze het niet kunnen winnen van een fabrikant die voor veel minder geld nagenoeg hetzelfde levert, gaan ze die maar aanklagen. Alle gitaareffecten lijken nu eenmaal veel op elkaar... da's de aard van het beestje.
Ok, naar aanleiding van die thread over roland klaagt behringer aan heb ik ook even een bezoekje gebracht aan de site van behringer. http://www.behringer.com/BO100/index.cfm?lang=ENG
Wat lees ik daar:
For absolutely noise-free operation, a first-class electronic On/Off switch is integrated.
Origineel geplaatst door dione Maar goed,on-topic : VA-pedaaltjes ? Da's jammer....dan kun je net zo goed die modelling plug-ins gebruiken,die zijn gratis...
Ja, met een laptop van duizend euro en een hoop gedoe en gesleep . Misschien zijn pedaaltjes bij gitaristen et al wel populair vanwege hun compactheid en de no fuss-factor ?
Jammer dat de Behringer pedaaltjes wel érg op die van Boss lijken. De posities van de knoppen hadden ze idd anders kunnen kiezen.
Verder is er niks mis met Behringer. Er zullen slechte apparaten zijn van ze, en er zijn ook goede.
En er zijn ook dingen genoeg die ze wel zelf desingnen. Denk maar eens aan de buizen serie van de studio-apparatuur (dat heb ik trouwens zelfs op foto's gezien van dure studio's met hele gerenomeerde en dure merken apparatuur. Daar hing dan zomaar een Behringer Buizenvoorversterker tussen, of een buizencompressor).
En inderdaad, je HOEFT het niet te kopen. Niemand verplicht het je.
Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met het merk.
Als Behringer er niet was zou ik nu de helft minder studio-apparatuur hebben, en zou ik niet half kunnen van wat ik nu wel kan. En dat is de keuze. Wil je een paar echt goede dingen hebben, waar je flink mee betaalt voor de merknaam (en ook R&D ja), of neem je genoegen met iets mindere kwaliteit (ik heb geen bagger dingen van ze), maar omdat je voor hetzelfde geld dus veel meer spul kunt kopen heb je dan ook veel meer flexibiliteit?
Ergens krijg ik echt een deja vu gevoel met:
Acces: Virus A, B, C, TI
Clavia: Nordlead I, II, III
Korg: MS10, MS20, MS2000 MS2000B
Moog: Minimoog, Minimoog voyager
Novation: Nova, Supernova I, Supernova II
70% van alle soft synths die verschijnen.
En ik zal er vast wel een paar vergeten zijn.
Zonder een discussie te starten over wat een kopie is en wat niet.
hoe kan je nu een behringer ruksound vergelijken met een mooie cleane toch vette Mackie klank? (waar ze wel even dood per ongeluk appreciatie kregen voor hun MX8000 in de hardcorescene vanwege de smerige oversturing, daargelaten)
Heb ervaring door vrienden hun mixers van behringer!
Ik krijg het steeds benauwd als ik weer zo èèn van die metalen flepsige intzakzet modules tegenkom in een Ad. brrrr..
Okee okee, voor diegene die hobby drijven een goed alternatief. respect!
Maar voor al die ander zichzelf respecterende producers in spe die wat serieuzer met geluid bezig wil zijn, geen optie.
Ikzelf heb het lang moeilijk gehad met met digitale yamaha mixer, maar de volgende in de 96k klasse word dan toch weer een digitale.
Voor het overige vind ik dat eindeloos gekopieer van apparaten zichzelf wel zal afstraffen, maak je geen illusies. Voor diegene die er gebruik van willen maken, doen zouk zo zeggen. Muziek maken is in de eerste plaats fun. Maar verder op de ladder omhoog kan je niet anders dan afstappen van behringer, ediDROL ea plastieken poenpakkers.
voila zie! Ze moesten er gewoon eens flink een voorbeeld mee stellen met zo'n gasten.
De straf luid in van het sluiten van alle behringer fakefabriekaties, voor alle intelectuele diefstallen met het oogmerk enkel poen te pakken en het rechtstreeks schade toe brengen aan originele designer door het overpakken van handel dmv visueel en intern overkopieren van de producten nadergenoemd en daarmee zonder schroom uitpakken in advertenties en websites.
Ten bedele van het terugnemen van alle gekopieerde units reeds in omloop van alle gekopieerde produkten en voor het afrippen van de goedgelovige beginner muzikant alles in contante euro dient terugbetaald met voorlegging van factuur door eerstgenoemde genaamd de newbie muzikant.
We are pleased to unveil the fantastic new look and feel of our coveted BEHRINGER stomp boxes and MS monitors. In keeping with our tradition not to rest on our laurels, we have revamped the prototypes and redesigned the stomp boxes and monitors*. Features and functionality remain exactly the same, so now they not only sound great but also look fabulous. Our stomp boxes and monitors offer unbelievable price performance and incredibly rich feature set and quality never before seen at this price point**. They are on track to ship 2nd quarter 2005- Don’t be left out. Place your orders now to guarantee delivery.
* The prototypes displayed at the winter NAMM 2005 and the early promotional literature are preliminary development prototypes and do not represent the trade dress or look and feel of the final product.
** Products mentioned herein are exclusively BEHRINGER products and are not in any way associated with and have not been approved, licensed, sponsored, endorsed, designed or manufactured (or anything else for that matter!) by anyone other than BEHRINGER. All Trademarks mentioned belong to their respective owners and are not affiliated with BEHRINGER.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.