Jij en muziek over 40 jaar

Arv

Robot
Hoe denk je dat je erbij zit op het gebied van muziek over zeg, 40 jaar? Zit je dan in een ouwe-taaien huis met een kwijlbakje en weet je niet eens meer wat muziek is? Of zit je nog volop in de muziekzooi en kan je maar niet stoppen?

R

:erm: ... 37 + 40 = 77 jaar. Ik denk niet dat m'n knoken dan nog flexibel genoeg zullen zijn om nog 16de noten aan te slaan (misschien dat ik toch nog wel aan 32sten geraak als ik parkinson zou hebben :D -met mijn excuses voor de mensen die er echt aan lijden :engel: )

Maar ik pluk de dagen zoals ze komen, dus denk ik nog niet aan volgende week ... laat staan over 40 jaar ;)

:erm: ... en wat muzeik is weet ik zelfs nu al niet 8o) ;)

:doei:

Ff serieus.. Ik denk er wel eens over na hoor.. Ik zou dan 63 zijn.. Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar ik hoop dat er dan nog teknofeesten zijn waar ik dan nog heen kan (afhankelijk van m'n gezondheid..) Maja.. Misschien hou ik tegen die tijd wel van trance ofzo.. :stupid En ik maak waar ik van hou.. Dus ehm.. Ik denk dat ik m'n spullen weg doe als het zo ver komt.. :P

Origineel geplaatst door Danny
:erm: ... 37 + 40 = 77 jaar. Ik denk niet dat m'n knoken dan nog flexibel genoeg zullen zijn om nog 16de noten aan te slaan (misschien dat ik toch nog wel aan 32sten geraak als ik parkinson zou hebben :D -met mijn excuses voor de mensen die er echt aan lijden :engel: )

Maar ik pluk de dagen zoals ze komen, dus denk ik nog niet aan volgende week ... laat staan over 40 jaar ;)

:erm: ... en wat muzeik is weet ik zelfs nu al niet 8o) ;)

hehe, nou dan ben ik ook inmiddels 72. Dus dan moet ik waarschijnlijk nog werken, gezien de huidige Pensioen regelingen tendens... :D

Ik zou dan 69 zijn en ik denk dat ik dan nog maar twee bakken zal hebben of zo..

De ondes:
tguideondesmartenot.jpg

en een grote analoge computer met theremin controllers.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik zou dan 69 zijn en ik denk dat ik dan nog maar twee bakken zal hebben of zo..

De ondes:
tguideondesmartenot.jpg

en een grote analoge computer met theremin controllers.

Dan begin ik helemaal te kwijilen :{ ( alleen weet ik niet of het van jouw hardware zal komen of dat ik gewoonweg niet meer beter zal weten :dubbel: ;) )

Dan ben ik 78 jaar, en heb ik net de boel in de fik gestoken omdat ik bibberend mijn valse tanden uit dat verdomde glas wou nemen dat ongelukkigerwijze omviel, net op de voeding van mijn Roland XJ2560 (die met 24 dco's en 256 voices) waardoor kortsluiting onstond en heel het huis af-fikte, inclusief al mijn 'master-tapes' van heel mijn muzikale carriere.
Gelukkig overleef ik het en begin helemaal overnieuw.

al is het niet meer zo makkelijk om de tanden ergens in te zetten....

Misschien ben ik wel dood/ doof.
Of zijn wij allen tot de Here Jezus getreden wegens een sinds 3 maart 2005 niet meer gestopte sneeuwbui...
Of met een beetje mazzel niet, wereldberoemd vanwege het artiest-die-nog-steeds-met-Fruity Loops 3.5.6-werkt-en-ouwe-gare-FM-bakken-gebruikt(die na 40 jaar lang bij het grof vuil neer gezet te zijn, ineens weer helemaal in zijn!) zijn.

Of niet meer lid van SF

Of dolgelukkig met 8 kinderen, twee vrouwen en een hond...

Of...

Of...

Of...

tegen die tijd heb ik een cs80, een paar korgjes, paar arpjes, een fenix modular, een jupiter8, 909, 808, sp12, moog modular, machinedrum... etc.

DUS WAT DENK JE ZELF:D

Over 40 jaar ga ik eindelijk met pensioen. Met een beetje geluk zit ik dan met 'vintage VA' bakken te spelen.

Stel ik koop zo'n 1 apparaat per jaar en 75% blijft het doen, dan heb ik wel een hele leuke studio. }:|

vind 40 jaar wel erg ver weg als je het over muziek hebt.. neem dan een termijn van 15 a 20 jaar ofzo..

maargoed...

Hay

na het invoeren van het rookverbod in de bejaardenhuizen,
volg er een algeheel verbod op muziekinstrumenten

een synthforumbejaardenhuis oprichten is het enige wat overblijft

www.Synthforum(bejaard).nl

tot over 40 jaar

69....

Dan ben ik waarschijnlijk seniel en ga uit verveling Brian Adams kofferen met het nummer "summer of `69" :D waarop door zoon Juno en dochter Ensoniq mijn apparatuur in beslag wordt genomen en ik een mondharp krijg. Helaas ben ik dan ook tandeloos en moet dus een manier vinden om deze te circuitbenden. Mijn vrouw wil iets nieuws, oorzaak postlife crisis, dus regelt ze dat we een eigen reallifesoap krijgen, waardoor ik nog meer 8rvolgingswaanzin krijg dan ik al had. Ook heb ik een midiout-connector in m`n hoofd laten implanteren zodat ik altijd master-device zal zijn en sysex kan versturen.

Om lichamelijk in conditie te blijven train ik iedere dag om mee te kunnen doen aan de 11-steden rollator tocht....

:verkoght:

Back