waar kan ik een reMOTE audio kopen?

noos

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een novation reMOTE audio (25 keys). Iemand een idee waar ik deze op de kop kan tikken(winkel,plaats)? of moet ik hem met het bootje importeren, dat kan namelijk voor 399,- all in.

wellicht, ik zal eens kijken, dank je.

die lui zijn aardig aan de prijzige kant of ligt dat aan mij? Ik heb zowieso het idee dat je in nederland best veel betaald voor midi controllers en dergelijke

Kijk dan in duitsland. Alhoewel frietbek houdt de prijzen van de duitse concurrenten aardig in de gaten hoor.

Duitsland

Ex. verzenden scheelt het toch maar een paar tientjes met feedback. De KS5 is zelfs goedkoper bij feedback. Vind trouwens die remote 25 een beetje overpriced, Als je ziet wat een Kstation kost....

ik wil geen remote 25, maar een remote audio(25 keys) is echt een verschil tussen. de remote audio is fysiek een x-station en met een update is ie zelfs identiek aan de x-station. Ik wou hem dus laten importeren vanuit de us maar tot mijn grote teleurstelling gaat dat niet door. Ik vrees dat ik hier +- 180 euro meer kwijt ben!

waar moet ik induitsland kijken? kan vooralsnog niet iets vinden dat goedkoper is.

Vergeet ook niet dat je bij de remote audio ook nog software krijgt.

Er zijn zat mensen die wel Cubase SE,Ableton Live, V-station light van je willen overkopen.
Scheelt ook weer een paar centen. En voor die mensen ook gunstiger als ze willen upgraden naar een full versie. Of voor jezelf natuurlijk. Pas dan wel op met het registeren van V-station, die wil Novation niet overzetten naar een andere gebruiker (wat belachelijk is).

Trouwens sinds die laatste OS upgrades is een X-station nu eindelijk iets waarvan ik zeg dat ik er eindelijk tevreden mee ben. Maar de X-station synth is echt wel een stuk beter dan de orginele K-station/V-station hoor.

sorry maar ik begrijp geen r**t van je laatste reply.

Origineel geplaatst door noos
ik wil geen remote 25, maar een remote audio(25 keys) is echt een verschil tussen. de remote audio is fysiek een x-station en met een update is ie zelfs identiek aan de x-station. Ik wou hem dus laten importeren vanuit de us maar tot mijn grote teleurstelling gaat dat niet door. Ik vrees dat ik hier +- 180 euro meer kwijt ben!

Ah! Een remote audio.... :stupid Die heet voortaan toch X-station? Dus een nieuwe remote audio kopen zal niet meevallen denk ik!? En een X-station 25 ja, die kost hier idd een kleine 600.
Google levert nog wel deze link op, maar van die site weet ik verder nix vanaf.

succes! :doei:

Back