Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
Sorry hoor, maar het gaat toch duidelijk om die cd die er nu is. En niet een reportage over elektronische componisten.Origineel geplaatst door praecox
toch wel jammer dat er niet uitvoeriger wordt op ingegaan. En dat het bij een nederlandse componist blijft. Ircam, Ipem, Raymond Scott, ze vergeten een heleboel lijkt me zo ...
en de overstap van NatLab naar Dance Valley is ronduit gratuit.
en krantje...Origineel geplaatst door praecox
Ik vind de vergelijking van de muziek die uit NatLab komt met de muziek die gespeeld wordt op Dance Valley helemaal niet opgaan. Er is een gigantisch groot verschil in intentie en idee achter de gemaakte muziek.
Origineel geplaatst door Chinetti
De muziek werd soms zelfs gepresenteerd als 'dans muziek'.

Origineel geplaatst door praecoxnou breekt m'n klomp!Origineel geplaatst door Chinetti
De muziek werd soms zelfs gepresenteerd als 'dans muziek'.
hoe zou die kerel zich voelen mocht ie plotseling moeten optreden met al z'n tape-loops voor zo'n publiek? Daarvoor wil ik wel nog eens afzaken naar het noorden. dan zou je pas kunnen spreken over een geslaagde missie ...
Origineel geplaatst door praecox
Het gaat er over hoe waar de beweringen zijn die in dat tv-programma gesteld werden.![]()
Origineel geplaatst door Chinetti
Wat heeft de live uitvoerbaarheid daar nu mee te maken? Geen donder.
Ik stel de live uitvoerbaarheid helemaal niet in vraag. Eerder, ik vroeg me af, eigenlijk meer als ludieke hersenoefening, hoe de situatie zou zijn mocht die kerel plots op Dance Valley optreden.
Je zal wel gelijk hebben dat die NatLab kerels hun populariserings pogingen tot een zeker succes hebben uitgevoerd. Maar om nou te zeggen dat het ene het rechtsreeks gevolg is van het andere vind ik erg sterk. En dat laten ze wel uitschijnen in dat stukje tv. Alsof de hele dance scene is uitgevonden in een Lab.
Verder is het jammer dat dit stukje tv maar over die ene componist en die ene cd gaat. Je zou er haast en verkeerd beeld van de hedendaagse muziek geschiedenis van krijgen. Daarom dat ik even wou duidelijk maken dat het maar over dat ene Lab gaat en dat een hele resem andere labs niet aan bod komen. Manhattan Research Inc., Ircam, Ipem, enzovoorts.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Verder is het proefschrift over the Sound of the WestCoast of Holland ook leuke stof!