Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door chilistein
ok manne bedankt voor de reacties
@feinbild, inderdaad groove functie zit er wel op zij het dat je altijd eerst normaal moet quantizen (dus maar tot 16e)
de rest
natuurlijk heeft Ableton zijn features, alleen blijft het merkwaardig dat tamelijk basale midi dingen er gewoon niet op zitten
tekenen van die envelopejes is gewoon naad, zeker als omdat die grid nauwelijks een acceptabele resolutie heeft
ik vraag hier niet om een nieuwe kernfusie techniek maar om -voorzover ik dat allemaal kan inschatten- tamelijk standaard applicaties
zelfs de midifuncties van reason zijn uitgebreider/handzamer
ok manne bedankt voor de reacties
@feinbild, inderdaad groove functie zit er wel op zij het dat je altijd eerst normaal moet quantizen (dus maar tot 16e)
de rest
natuurlijk heeft Ableton zijn features, alleen blijft het merkwaardig dat tamelijk basale midi dingen er gewoon niet op zitten
tekenen van die envelopejes is gewoon naad, zeker als omdat die grid nauwelijks een acceptabele resolutie heeft
ik vraag hier niet om een nieuwe kernfusie techniek maar om -voorzover ik dat allemaal kan inschatten- tamelijk standaard applicaties
zelfs de midifuncties van reason zijn uitgebreider/handzamer
als ik het goed zie kan je nauwelijks serieus quantisen met ableton
alleen 16e noten zonder enige random,(user)groove, magnetic etc.
ook irri: geen ingebouwde arpeggiator maar ook geen ondersteuning van externe midi plug ins
Origineel geplaatst door Errol
Weet je wat het is chili, ik kom nog uit de tijd van de atari en macIIci25mhz waarin je ongeveer een dag moest wachten op 3 minuten timestretching. (En dan kon het nog klote klinken)
]