sampler geheugen

Nightly Build

Go for what you know
ik heb in mijn AKAI S2000 gewoon ouwe mac simms (72 pins meen ik).

kunnen die ook in een Yamaha SU700 en in de e-mu samplers?

Re: sampler geheugen

kunnen die ook in een Yamaha SU700 en in de e-mu samplers? [/B]

Even klagen : ( en inhaken op een topic van een tijdje terug "wat is het nut van handleidingen").

Ik had het antwoord op deze vraag binnen 2 minuten te pakken! Via online-handleidingen en faq's op internet!! ; )

Ik ga het lekker niet zeggen...

;)

Let wel op bij Yamaha samplers...

In veel gevallen werken de simms niet goed, met name als het high-density simms zijn. Dan wordt slechts een gedeelte van de capaciteit herkend.

Goeie simms zijn o.a. te halen in de USA bij
oempcworld

In mijn A5000, RS7000 en Motif zitten inmiddels 128 resp. 64 Mb van deze firma en het werkt allemaal prima.

De eerste releases van de Emu E4-serie (de EIV en de e64 uit 1995) gebruiken 30pin Simms van 16MB of 4MB. Er kunnen 8 latjes geïnstalleerd worden (8x 16MB=128 )

De latere versies (E4XT, E6400 en de ultra's) gebruiken 72pin Simms van 64MB, 16MB of 4MB. Er kunnen 2 latjes geïnstalleerd worden.

Voor alle modellen geldt : 8 of 9bits (Mac or IBM), 70ns or faster.

Geen idee wat betreft RAM voor de E3 en Esi modellen.

Origineel geplaatst door bambamstudio
hoeveel mb zoek je?

wij hebben die hier nieuw liggen

72 pins, EDO geheugen.

16 mb €20
32 mb €34

(als de oude prijslijst nog klopt)

even tussendoor heb je ook nog geheugen liggen voor een S5000 ?

dvdyck

ok bedankt voor de antwoorden.
ik ben momenteel in een sampler-crisis.
mijn S2000 is vandaag verkocht en ik weet niet of ik een nieuwe moet gaan kopen.
Ik zal een nieuwe thread beginnen hierover.

verzending..

verzending..

Origineel geplaatst door LeonMols
Let wel op bij Yamaha samplers...

In veel gevallen werken de simms niet goed, met name als het high-density simms zijn. Dan wordt slechts een gedeelte van de capaciteit herkend.

Goeie simms zijn o.a. te halen in de USA bij
oempcworld

In mijn A5000, RS7000 en Motif zitten inmiddels 128 resp. 64 Mb van deze firma en het werkt allemaal prima.

Heb de site eens bezocht en ziet er interessant uit, heb je lang moeten wachten op die SIMMs? en moest je veel verzendingkosten betalen?

Back