lvercaut
Stamgast
Jongens, weet er iemand wat de grote klankverschillen zijn tussens deze drie ?Bedankt op voorhand!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door lvercaut
Ik lees heel veel over synths,modules maar ik zou eens de mening willen van mensen die deze al eens echt gehoord of nog beter zelf bespeeld en gehoord hebben.Ik weet ook dat alles subjectief is maar er zullen toch echt sterke en minder sterke punten zijn in deze (topklasse) apparaten.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wil je akkoestische geluiden dan denk ik dat deze drie bovengenoemde synths door de Kurzweil afgetroeft worden. Vreemd dat ze in Nederland zo moeilijk verkrijgbaar zijn want het is naar mijn mening een ondergewaardeerde synth. Iedere winkel zou een demo-exemplaar moeten hebben. Ben met name op z'n Orchestral board![]()
De Kurzweil K2600 vind ik ook de beste synth in dit genre. Maar blijft het bij prijs/kwaliteit zou ik voor de Triton (mijn nummer 1) gaan. De XV doet mij ook niet veel, en de Motif vind ik eerder in het straatje Karma, Fantom passen. Yamaha's synth op dit gebied heet de S80 en die komt bij mij op de 2e plaats.Origineel geplaatst door lvercaut
Jongens, weet er iemand wat de grote klankverschillen zijn tussens deze drie ?Bedankt op voorhand!![]()

Origineel geplaatst door fuse
Waaaaaat!
Bij twijfel gewoon allemaal kopen.![]()

Als er een vonkje gaat springen krijg ik het spaans benauwd!Origineel geplaatst door thegreatmuffin
De EX5 staat hier ook
Een Roland komt waarschijnlijk nooit het huis binnenwandelen. Hoe mooi ze ook klinken, krijg er geen feeling mee. Vaag, ik weet het, maar een instrument is net een vrouw. Er moet een vonkje springen.