het rottigste geluid wat je ooit hebt gehoord.

Ja, das idd wel erg

Sommigen kunnen niet tegen het geluid van nagels over een schoolbord, ik vind dat wel lekker eigenlijk*D

nagels over karton (waar ze dozen van maken voor synths enzo ;))
Als ik dat hoor krimpt mijn vel en krijg ik in het ergste geval flinke rillingen

-C-

Het rottigste geluid wat ik ooit gehoord heb werd geproduceerd door de gescheurde buikwand van mijn kat.
Alles wat hij inademde ging niet zijn longen in maar in zijn buikholte en tijdens het ademen hoorde je heel erg raar eng
gekraak en gepruttel uit zijn bebloede bekje komen.

Dit alles kwam omdat MIJN vader per ongeluk over hem heen was gereden....

Hij heeft het niet overleefd.

Zielige Itan......

Tja, dat krijg je als je nergens gevaar in ziet....

Op nummer 2 staan alle hiphop figuren uit de VS

hahaha die ene kerel met die scheve bek "Het Spelletje" hahahahaha
the game..... dat al die hiphopper toch bestaans recht hebben is alleen maar omdat ze zo op de lach spieren werken.....
Maarja das een ander verhaal.....en voor dat iemand boos wordt het is maar de mening van 1 eikel hoor....

:koffie:

als het niet (meer) regent maar de ruitenwissers staan wel nog aan "ieeeeekrrrrrrrp!"

aaarg!

ai bielief ai ken vlaai!

ja das behoorlijk ruk......

Die eikels in de ochtend op 538, die doen altijd een westrijdje wie het hardst kan lachen.....

wat is dat toch een zender voor mensen die het lekker vinden om appels in hun aars te bewaren....

Waar je ook kriebels van kan krijgen is gaan schrijven met een balpen waarvan de punt niet uit is. Je hoort het niet echt, maar je voelt het wel.

stukjes zand in je krentenbol hoor je in je hoofd...

en drukke kinderen in het algemeen natuurlijk...

Waar ik behoorlijk pissed van kan worden:

Waar ik behoorlijk pissed van kan worden:

Als je keihard een faxtoon te horen krijgt als een telefoon 4 keer is overgegaan..

Inderdaad huilende en krijsende kinderen/babies.. Met name in de bus of trein als je muziek zit te luisteren..

Als iemand met een slijptol een metalen plaat afbraamt (scherpe randen eraf slijpt) als je net ff geen oordoppen in hebt op je werk..

De keiharde pieptonen die ik te horen krijg als ik m'n telefoon aan de pc koppel.. En ik kan dat in die klotesoftware niet uitzetten.. Nou moet ik eerst steeds m'n volume zacht zetten wat ik nogal eens vergeet.. :stupid

de stem van man bijt hond en dat wijf van de sns bank die niemand gelooft

een losse v-snaar

stemmen van schaatsters als ze net van de baan komen

het geluid van een telefoon die overgaat

trams/treinen in een bocht

etende mensen met een verstopte neus

synth plugs

applaus in sitcoms

en rita verdonk heeft een varkenskop waar ik mijn hond nog niet tegenaan zou laten pissen, maar dat hoort waarschijnlijk in een andere thread op een ander forum

Back