het rottigste geluid wat je ooit hebt gehoord.

Gesex van 2 mensen in de kamer boven je waarvan 1 je beste vriend is (was) en het meisje waar je nou net verlieft op bent(ook was).

Opstartgeluidje van Windows is een goeie 2e trouwens.

Origineel geplaatst door metatron
Die vind ik wel erg geil overkomen.

dat is die muts maud.

Misschien is het beroepsdeformatie, maar je gelooft haar toch niet. Je tenen gaan toch krom staan door de manier van spreken. ze proberen een beetje casual gewoon over te komen, maar het is zo stijf als wat en niet naturel, vreselijk, stemcasting is een vak dat zij niet beheersen

Geluidjes van ICQ (MEEEUEHHHP), die *censuur* misthoorn die niet op een makkelijke en directe manier uitkan.
Geluidjes van MSN die standaard aan staan. Welke ongelofelijke bosmongool denkt nou dat zo'n irritante tingel nou net is wat ik wil horen? Ga dood! 't Liefst op een pijnlijke en beschamende manier! :(.
Vingers over een ballon. Leuk als je dat een stel kinders van 5 ziet doen die net elke keer de oppervlaktespanning uittesten met hun nagels, terwijl 't ding elk moment in hun gezicht kapot kan knallen.

vingers over een ballon kan je vette perc-dingen mee doe als je ze samplet heb ik ondervonden;)

Origineel geplaatst door fuse
Gesex van 2 mensen in de kamer boven je waarvan 1 je beste vriend is (was) en het meisje waar je nou net verlieft op bent(ook was).

En jij bent blijven luisteren? Fuse je bent toch niet masochist, he??

edit: hel op aarde.....

een oversised pletwals die het huis naast het jouwe aan het pletwalsen is,
een constante 8 uur durende dreun waar je hoorndol van wordt ...

depressieve stofzuigerrock
platte trance (ok niet alle trance is plat, maar toch dikwijls)
een oude tv die op 16000 hz staat te piepen (ik weet niet waarom die dat doen, maar ze doen het en ik hoor het grrrr grrrrr)
...

"Download nu de nieuwste ringtones bij JAMBA"

AAARGGGHHHHHHHHH dat bedrijf moet echt KAPPEN met die pleuriscommercials!!! :kont:

Origineel geplaatst door Ethereal
"Download nu de nieuwste ringtones bij JAMBA"

AAARGGGHHHHHHHHH dat bedrijf moet echt KAPPEN met die pleuriscommercials!!! :kont:

same here

reclame voor ringtones....nederland is verziekt!

het geluid van een opgeblazen woofer, die je een maand eerder had aangeschaft omdat je woofer was opgeblazen.....

SUCKS!!!!

het geluid van een auto die tegen jouw auto ramt...=(

Origineel geplaatst door DJ Fuse
dat is die muts maud.

Misschien is het beroepsdeformatie, maar je gelooft haar toch niet. Je tenen gaan toch krom staan door de manier van spreken. ze proberen een beetje casual gewoon over te komen, maar het is zo stijf als wat en niet naturel, vreselijk, stemcasting is een vak dat zij niet beheersen

Wie is Maud?

Vond het wel een zachte stem eigenlijk, met zo`n zachte g en zo mmmmm....

Back