het rottigste geluid wat je ooit hebt gehoord.

Origineel geplaatst door Ethereal
Dione: Oei.. Ongeluk gehad? :o:

yep...:o: ...voor de 2de keer in 8 maanden een auto total-loss...:stupid

Origineel geplaatst door Vizion
Nee samplen..8o)

Ik heb hem

Attachments

• buren.wav
    38,1 KB · Bekeken: 80
Origineel geplaatst door dione
yep...:o: ...voor de 2de keer in 8 maanden een auto total-loss...:stupid

Stop dan ook eens met dat speedcore-luisteren in je auto ;)

Zelf niks aan overgehouden?

Origineel geplaatst door Ethereal

Zelf niks aan overgehouden?

nee...nergens last van...gelukkig...

Keiharde feedback veroorzaakt door onwetenden met een microfoon in hun hand
En wat ook niet leuk is:
Een uur op een puch rijden waarvan de uitlaat niet meer bevestigd is doordat de boutjes eruit zijn gevallen, is hoogst irritant (pijnlijk kutgeluid en iedereen kijkt naar je)

Nou er woont een meisje bij me in huis, en die stem is echt )(&*@#NJ#)*#) aaargh!

Knettergek word je dervan.

Toen ik 16 was bezorgde ik pizza's (dat was toen net zo'n beetje ontstaan in Nederland) en ik had een Italiaanse baas met een slecht passend kunstgebit. Dat bewoog de hele tijd in zijn mond (ook als hij niet praatte) en dan hoorde je een soort soppig geklik zeg maar.....ik ben niet agressief aangelegd, maar ik werd er echt opgefokt van. Maar het was sowieso een beetje een ranzige kerel. Was ook altijd blij als ik weer een ritje had :yamaha:

Je vader die een half uur lang in je oor zit te gapen en daarbij ook nog telkens zo'n heerlijke uitstoot van rokersademgas in je neusgaten blaast.
:Z +:peukie: =:bekdicht:

Origineel geplaatst door Sly Dog
Je vader die een half uur lang in je oor zit te gapen en daarbij ook nog telkens zo'n heerlijke uitstoot van rokersademgas in je neusgaten blaast.
Dit moet je me toch ff uitleggen.
In wat voor situatie zit je vader een half uur lang tegen je oor aan te gapen? :confused:

Van die veel te lange goederentreinen die besluiten dat stilstaan IN het station beter is dan ervoor... PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP...

en jah hoor!!....

en jah hoor!!....

Net als Forum lid Danny zeg ik.................................................... Die smerige Slabek van me SchoonLoeder...8o)

En nummer 2 ..............het geluid van scheurend rubber!....8o) is me 2x gebeurt,zit nu met Naarzaaten !!8o) 8o) :mega:

momenteel wordt er bij de buren de vloer+muren van de badkamer losgehaald, en met momenteel bedoel ik 3 weken lang iedere ochtend rond8 uur, als ik lekker lig (lees:lag) te slapen....ben nog NOOIT zo agressief wakker geworden...shit man je moet je huis uitvluchten.

Eigenlijk is het de overtreffende trap he, geluiden waar je agressief van wordt...maaja, irri is het zeker!:(

Origineel geplaatst door MIDIoot
Dit moet je me toch ff uitleggen.
In wat voor situatie zit je vader een half uur lang tegen je oor aan te gapen? :confused:

Dat zou jij wel weten, hè? Ik kan wel een date met 'm voor je regelen.8o)

Origineel geplaatst door Sly Dog
Dat zou jij wel weten, hè? Ik kan wel een date met 'm voor je regelen.8o)

Nee sorry, ik val op vrouwen!
(dat je je daar tegenwoordig al voor moet verontschuldigen.....)

Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik een verkeerde conclusie had getrokken, maar nu weet ik het nog niet!
Maar laat ook maar, ik wil me niet met jouw familie-aangelegenheden bemoeien! :P

2 khz sinus op 160 db spl?

Jezus................

Jezus................

Jezus,man dat ken ik !!!!................Dat doet giga pijn aan de oren!!!.............en daar werd ik niet vrolijk van...:bekdicht:

lol aangezien 160 al boven de pijngrens ligt en zon 20 db boven de hoorgrens lijkt dat me sterk :dubbel:

Back