Ken de Multivox niet, maar 20 euro kan nooit teveel zijn...
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/synthesizers/12411.htm
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/synthesizers/12411.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door etaoin
Wel even fotootje plaatsen want ik ben wel nieuwsgierig hoe ie eruit ziet.
maar ik ben wel wat gewend. Heb een JX-10 uit duitsland ontvangen die ik tot de laatste schroef uit elkaar heb moeten halen om hem weer toonbaar te krijgen... Wel leuk werk hoor!
Origineel geplaatst door P-Five
Helaas,... helaas... Ik had een afspraak met de verkoper om hem voor Euri 20 dinsdag op te halen. Er is inmiddels 80 Euri geboden op marktplaats dus de verkoper heeft de deal gecanceled.
Balen... Ik kan het natuurlijk wel begrijpen maar afspraak is afspraak. Toch?

Origineel geplaatst door demian
Daarom moet je ook afspreken zo snel mogelijk dat ding op te halen, anders gaan anderen ondertussen de prijs opdrijven..
Dus niet dinsdag, maar meer iets van vanmiddag ophalen..
En hem verzoeken om de advertentie te verwijderen, je hebt immers een afspraak, toch?
En iets meer bieden dan de vraagprijs helpt ook wel om je afspraak kracht bij te zetten.
Dus, 50 euro ipv 20. (zo deed ik het althans)
En zowiezo, niet bieden, maar gelijk mailen of bellen..
Zo vergroot je volgens mij het meest je kansen op een goede deal.
Maar voor mij niet meer dus, want ik koop geen gear meer..![]()
Hey, open deuren...!

Origineel geplaatst door demian
Het waren maar algemene tips hoor, was niet om jou te dissen ofzo..
sarcasme is mij vreemd...
.. op zaterdagochtend..![]()
Nee hoor, ik voel me niet "ge-dissed"...
Wilde alleen even uitleg geven.

Helaas,... helaas... Ik had een afspraak met de verkoper om hem voor Euri 20 dinsdag op te halen. Er is inmiddels 80 Euri geboden op marktplaats dus de verkoper heeft de deal gecanceled. Balen... Ik kan het natuurlijk wel begrijpen maar afspraak is afspraak. Toch?
Helaas,... helaas... Ik had een afspraak met de verkoper om hem voor Euri 20 dinsdag op te halen. Er is inmiddels 80 Euri geboden op marktplaats dus de verkoper heeft de deal gecanceled. Balen... Ik kan het natuurlijk wel begrijpen maar afspraak is afspraak. Toch?

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Iets soortgelijks werd laatst behandeld in het programma De Rijdende Rechter. Een vrouw had via Marktplaats een afspraak gemaakt om stoelen bij iemand te kopen voor een bepaalde prijs. Vrouw was langsgeweest, vond stoelen goed en had afspraak gemaakt om ze op te komen halen. Maar een dag later meldde de verkoper dat ie de stoelen had verkocht aan iemand die er meer voor had geboden. De vrouw was het hier natuurlijk niet mee eens en is naar de Rijdende Rechter gestapt. De rechter heeft de vrouw in het gelijk gesteld en de verkoper moest de kosten voor het proces en het verschil tussen de prijs die de vrouw had geboden en de uiteindelijke prijs waarvoor de stoelen zijn verkocht betalen.
Dus sewen die kerel. Lang leve de Nederlandse Amerikaan!![]()