Multivox voor 20 euro

..........inclusief stofdoek :D

Geen idee of dit wat is, maar E 20,- is inderdaad een rommelmarktprijs! Ik denk dan ook dat hij snel weg is.

Origineel geplaatst door etaoin
Wel even fotootje plaatsen want ik ben wel nieuwsgierig hoe ie eruit ziet.

Ik wil hem graag hebben als opknap-/restauratie-/onderdelenproject... Zal fotootje plaatsen als ik hem heb opgehaald ;) maar ik ben wel wat gewend. Heb een JX-10 uit duitsland ontvangen die ik tot de laatste schroef uit elkaar heb moeten halen om hem weer toonbaar te krijgen... Wel leuk werk hoor!

Zou het dit ding zijn? http://www.soundonsound.com/sos/Jul02/articles/retrozone0702.asp

retrozone1.gif

Oh ja, Etaoin: goed bezig! :okdan:

Deze:

Attachments

• multivox-mx2000.jpg
    multivox-mx2000.jpg
    17 KB · Bekeken: 88
Helaas,... helaas... Ik had een afspraak met de verkoper om hem voor Euri 20 dinsdag op te halen. Er is inmiddels 80 Euri geboden op marktplaats dus de verkoper heeft de deal gecanceled. Balen... Ik kan het natuurlijk wel begrijpen maar afspraak is afspraak. Toch?

Origineel geplaatst door P-Five
Helaas,... helaas... Ik had een afspraak met de verkoper om hem voor Euri 20 dinsdag op te halen. Er is inmiddels 80 Euri geboden op marktplaats dus de verkoper heeft de deal gecanceled.
Balen... Ik kan het natuurlijk wel begrijpen maar afspraak is afspraak. Toch?

Daarom moet je ook afspreken zo snel mogelijk dat ding op te halen, anders gaan anderen ondertussen de prijs opdrijven..

Dus niet dinsdag, maar meer iets van vanmiddag ophalen..

En hem verzoeken om de advertentie te verwijderen, je hebt immers een afspraak, toch?

En iets meer bieden dan de vraagprijs helpt ook wel om je afspraak kracht bij te zetten.
Dus, 50 euro ipv 20. (zo deed ik het althans)

En zowiezo, niet bieden, maar gelijk mailen of bellen..

Zo vergroot je volgens mij het meest je kansen op een goede deal.

Maar voor mij niet meer dus, want ik koop geen gear meer.. :D

Bij een goede deal ben ik in staat om s'nachts om 1:00 nog in de auto te stappen en naar Uithuizermeeden te rijden.....zo snel mogelijk want er zijn altijd kapers op de kust :maffia:

Hey, open deuren...!

Origineel geplaatst door demian
Daarom moet je ook afspreken zo snel mogelijk dat ding op te halen, anders gaan anderen ondertussen de prijs opdrijven..

Dus niet dinsdag, maar meer iets van vanmiddag ophalen..

Hadden beide niet eerder de tijd...

En hem verzoeken om de advertentie te verwijderen, je hebt immers een afspraak, toch?

Ja, dat ben ik inderdaad vergeten...

En iets meer bieden dan de vraagprijs helpt ook wel om je afspraak kracht bij te zetten.
Dus, 50 euro ipv 20. (zo deed ik het althans)

En zowiezo, niet bieden, maar gelijk mailen of bellen..

Zo vergroot je volgens mij het meest je kansen op een goede deal.

Ik was de tweede die de advertentie had gezien. Ik heb hem meteen rechtstreeks gemaild. Kreeg een mailtje terug met de mededeling: "Prima, wanneer kan je hem komen ophalen" met een telefoonnummer dat ik meteen heb gebeld... Je kunt natuurlijk ook zelf het initiatief nemen om de advertentie te verwijderen...

Maar voor mij niet meer dus, want ik koop geen gear meer.. :D

Nee, ik eigenlijk ook niet. Heb al meer dan genoeg en helemaal van dat monofone spul...

Hey, open deuren...!

Het waren maar algemene tips hoor, was niet om jou te dissen ofzo..

sarcasme is mij vreemd...

.. op zaterdagochtend.. :D

Origineel geplaatst door demian
Het waren maar algemene tips hoor, was niet om jou te dissen ofzo..

sarcasme is mij vreemd...

.. op zaterdagochtend.. :D

Nee hoor, ik voel me niet "ge-dissed"...

Wilde alleen even uitleg geven. Voor een goede deal ga ik inderdaad heel ver en ik heb in het verleden naderhand ook wel meer geboden om dan toch maar het apparaat te kopen. Achteraf had ik dan altijd het gevoel belazerd te zijn dus dat doe ik nu niet meer. Jammer dan...

Nee hoor, ik voel me niet "ge-dissed"...

Wilde alleen even uitleg geven.

Gelukkig maar, ik bedoelde het aardig :)

Wel een leuk doosje btw !

Helaas,... helaas... Ik had een afspraak met de verkoper om hem voor Euri 20 dinsdag op te halen. Er is inmiddels 80 Euri geboden op marktplaats dus de verkoper heeft de deal gecanceled. Balen... Ik kan het natuurlijk wel begrijpen maar afspraak is afspraak. Toch?

Ik vind dit soort dingen dus ontzettend asociaal. Inderdaad, afspraak is afspraak. Je kunt spijt hebben van de E 60,- die je misloopt, maar dan moet je gewoon maar beter nadenken voor je een afspraak maakt of zelfs voor je de advertentie zet.

Ik heb het ook een keer gehad, ik meen met een JD-800. Afspraak gemaakt, speciaal vrij genomen om de synth ergens in den lande af te halen en de avond ervoor kreeg ik laat nog een mailtje (mazzel dat ik die nog zag trouwens) dat het niet doorging omdat hij hem reeds verkocht had (!) aan iemand voor E 50,- meer. De JD was dus gewoon al weg en ik had niet eens meer een keus ofzo. Over mijn vrije dag die ik niet meer kon intrekken deed hij ook nogal lakoniek; echt een prettig iemand om zaken mee te doen dus.

Gelukkig kan het ook anders; heb een keer een perfecte Juno 106 gekocht in Friesland voor E 175,- terwijl de verkoper al E 300,- geboden had gekregen. Maar dat was gelukkig wel iemand voor wie een woord nog betekenis had :okdan:

Anyway, om weer OT te komen....ik heb ook nog zitten twijfelen over de Multivox maar ik ben blij dat ik niet gereageerd heb als ik dit weer hoor!

Ik ben het met hooihuis eens....

Afspraak is afspraak, zal lekker zijn als we allemaal zo gaan beginnen.

Iets soortgelijks werd laatst behandeld in het programma De Rijdende Rechter. Een vrouw had via Marktplaats een afspraak gemaakt om stoelen bij iemand te kopen voor een bepaalde prijs. Vrouw was langsgeweest, vond stoelen goed en had afspraak gemaakt om ze op te komen halen. Maar een dag later meldde de verkoper dat ie de stoelen had verkocht aan iemand die er meer voor had geboden. De vrouw was het hier natuurlijk niet mee eens en is naar de Rijdende Rechter gestapt. De rechter heeft de vrouw in het gelijk gesteld en de verkoper moest de kosten voor het proces en het verschil tussen de prijs die de vrouw had geboden en de uiteindelijke prijs waarvoor de stoelen zijn verkocht betalen.

Dus sewen die kerel. Lang leve de Nederlandse Amerikaan! :D

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Iets soortgelijks werd laatst behandeld in het programma De Rijdende Rechter. Een vrouw had via Marktplaats een afspraak gemaakt om stoelen bij iemand te kopen voor een bepaalde prijs. Vrouw was langsgeweest, vond stoelen goed en had afspraak gemaakt om ze op te komen halen. Maar een dag later meldde de verkoper dat ie de stoelen had verkocht aan iemand die er meer voor had geboden. De vrouw was het hier natuurlijk niet mee eens en is naar de Rijdende Rechter gestapt. De rechter heeft de vrouw in het gelijk gesteld en de verkoper moest de kosten voor het proces en het verschil tussen de prijs die de vrouw had geboden en de uiteindelijke prijs waarvoor de stoelen zijn verkocht betalen.

Dus sewen die kerel. Lang leve de Nederlandse Amerikaan! :D

Wat zal ik eisen? 3 miljoen want dit zou mijn eerste synthesizer zijn geweest, heb ik heel lang voor gespaard... wat een verdriet... En ik wil hem zoo graaag... Boehhhoeoo (mtsjaks)

Ja, afspraak is afspraak. Ik heb al heel wat deals gedaan en ook en paar waarbij de verkoper meer kon krijgen voor zijn synth maar de koop was gesloten en tot nu toe is niemand daar nog voor gezwicht. Zelfs de Duiters niet ;)

Erg irritant zoiets. Ik had laatst ook een deal met iemand hier op het forum. We waren alleen nog even bezig hoe we het zouden afhandelen allemaal (qua opsturen) en ineens een pb'tje met het bericht in de strekking van "Hij is inmiddels verkocht". Veel pissiger kun je me niet krijgen. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt en ga er niet omheen draaien. :r

Back